Vraag

Compensatie bij storing internet en TV

  • 21 November 2022
  • 2 reacties
  • 847 Bekeken

Op 09/11/2022 kwam men fiber kabel aanleggen in Waregem. Hierdoor had ik geen internet en TV meer doordat de huidige kabel geraakt werd. Na een aantal malen telefoneren met de klantendienst ging het probleem telkes ten laatste de dag nadien tegen 16:30 uur opgelost worden. Pas deze morgen sinds 09:30 uur heb ik terug internet en TV. Twaalf dagen dus problemen gehad. Geen internet, geen TV, deurbel werkt niet, kinderen kunnen geen huiswerk maken dus moeten we naar familie om hun internet te gebruiken, benzine hiervoor gebruiken, massa’s tijd verspeelt aan telefoontjes met de klantendienst,… Ik pols zonet bij de klantendienst naar een compensatie hiervoor.

Er werd mij meegedeeld dat ik enkel een creditnota voor het internet voor de voorbije dagen en dat er niets anders kan gedaan worden. Dit is toch ongehoord.

Heeft er nog iemand een ervaring hiermee om een dergelijke belachelijke compensatie te krijgen?

Ik overweeg alvast om een andere provider te zoeken


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@orp  Onze excuses alvast voor de hinder wat u ondervonden heeft. Er is een compensatie aangemaakt t.w.v. het abonnementsgeld van 1 maand.  Fijne dag nog. Luc

Nadat de herstelling gebeurd is en alles terug werkt kan er een compensatie bepaald worden.
Dus best de reactie van een Proxius Forummedewerker (moderator) afwachten, in tussen ook best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de PX forummedewerkers (moderators) hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer