Omdat je iets zou kunnen uitmaken van het antwoord dat iemand anders je eventueel zou geven, zal je eerst moeten weten of ze wel de zelfde update versie op hun decoder staan hebben. Daarom dat je best ook meldt welke versie er bij u op staat:
versie!
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Systeeminfo
(wat staat er als Middleware-versie PXM-SW….. en als APK App versie …..)
Omdat je iets zou kunnen uitmaken van het antwoord dat iemand anders je eventueel zou geven, zal je eerst moeten weten of ze wel de zelfde update versie op hun decoder staan hebben. Daarom dat je best ook meldt welke versie er bij u op staat:
Dank u!
Uiteraard (ik dacht het al… )
- Middleware-versie PXM-SW-5.7.6.2
- APK App versie: 6.158.3
ik heb de zelfde versie van software.
Heb bij mij eens gekeken: als ik naar “Proximus VOD” in de menu dan kan iets naar beneden het volgende terugvinden:
|Films per genre| |Kids| |Muziek| |X-Adult| ; Als ik dan op “Films per genre” klik krijg ik:
ACTIE / AVONTUUR / KOMEDIE / DRAMMA / HOROR / DOCUMENTAIRE / KIDS / SCI-FICTIN / enz….
krijg jij dit ook al te zien ?
Dank voor uw antwoord.
De"Films per genre" heb ik wel, maar deze zijn overschreven met "Replay films" en dus alleen de al uitgezonden films…
Groetjes
@belgatux , Ik zou eens het volgende proberen:
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Clear data & herstart
Ik heb "Clear data & herstart" gedaan, maar helaas heeft het niks opgeleverd.
Helpdesk heeft ook al TV-box herstart.
Reboot van router en TV-box heb ik ook al meerdere keren gedaan (in de juiste volgorde zelfs).
Uit uw antwoord maak ik op dat u ook die ondercategorieen (genres) niet onder de "hoofdcategorieën" (films/series enz.) kunt terugvinden... (anders had u dat geschreven...) en de “Films per genre” ook bij u maar alleen het terugkijken van verleden films oplevert...?
Ik kan (en wil😕) niet geloven dat het helpdesk-antwoord "het is nu gewoon zo op de nieuwe platform" juist is...
... een niemand anders dit erg vindt?
Of werkt bij anderen naar de migratie op de nieuwe platform alles als gewoon (en is bij mij iets mis)?
Groetjes