Wanneer we 's avonds kijken naar tv, dan bevriest het beeld plots en valt het signaal weg. Ook de wifi valt dan uit. Dit duurt dan een kleine 5 minuten. Dat is nu al zo sedert januari en geraak dit toch wel echt beu. Wat scheelt er met jullie verbinding???
Ik meet dat de kwaliteit van het signaal goed is.
Heb je hiervoor de bbox al eens een reset gegeven?
De standaardinstellingen van het wifi-netwerk herstellen | Proximus
Geert
Ik heb reeds telefonisch contact gehad met Proximus. Aan de telefoon deelden ze mee dat ze zagen dat ik geen internet heb. Ze probeerden een reset en update vanop afstand maar dit mislukte. Toen hebben ze zelf door verwezen naar jullie technische dienst. Het lukte hun wel om een update uit te voeren van de modem. Echter zagen ze, en hier zal jij het beter snappen, dat er maar 1 van de 2 kanalen aantoonde dat ik internet krijg. Als ik problemen blijf hebben zullen ze een nieuwe modem overmaken.
Je kan die one SSID waar men je over liet weten ook zelf ongedaan maken.
Je doet dit als volt:
Je surft naar 192.168.1.1
Vervolgens log je in met User en het user paswoord (vind je terug op de achterkant van de bbox
Als je ingelogd bent klik je op one SSID en vervolgens op OK
deze is dan uitgeschakeld en dan kan je opnieuw op 2 netwerken surfen.
Dit kan voor jou zorgen voor een verbetering.
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.