Skip to main content
Vraag

Webmail problemen

• 15 januari 2025
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Webmail werkt niet meer op bepaalde browsers en vertoont diverse gebruiksproblemen

Met Google Chrome start de webmail applicatie momenteel niet meer op. Ik geef zogezegd een foute inlog en wachtwoord op.

Met Firefox kan ik de webmail nog wel openen maar ik krijg steeds de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden. Bovendien werkt de webmail hier niet naar behoren

Met Edge werkt de webmail voorlopig nog maar ook hier merk ik problemen

Dit probleem is al geruime tijd aan de gang (ik vermoed ongeveer 6 maanden) maar dit komt en gaat. Heb al eens via de helpdesk alles in de browsers gereset (cookies wissen e.d.) maar dit helpt dan maar voor enkele dagen. Het kan toch net de bedoeling zijn dat je elke dag alles reset.

Problemen:

• Krijg steeds de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden
  • Mails die ik verwijder staan er nadien nog steeds
  • Soms krijg ik geen mails verzonden en is mijn adressenboek weg
  • Mails die ik lees blijven staan als ongelezen

Ik had de volgend uitleg eens gevonden op dit forum en via de link mijn probleem gemeld maar dit heeft blijkbaar ook niet geholpen.

DaisyS schreef:

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

2 reacties

Mutlie
  • 1870 reacties
  • 15 januari 2025

Webmail werkt hier - momenteel toch - in Firefox, Chrome en Edge. Ik weet, daar ben je niet mee geholpen, ik geef het ook maar mee.
Ik heb het op dit forum nog al aangeraden, je gebruikt beter een mailcliënt zoals Thunderbird. Ik gebruik eigenlijk niets anders dan Thunderbird en dat werkt bij mij 98% van de tijd. Als die niet werkt is er meestal een probleem met een bepaalde server en helpt dikwijls (niet altijd) gewoon eens terug opstarten in de hoop dat het mailverkeer via een andere server loopt.
En heel af en toe werkt de webmail ook eens helemaal niet.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 67 reacties
  • 16 januari 2025

Goedemorgen,

je bent niet alleen, ook hier veel problemen met Fire – Chrome – Edge ,

misschien tegen 2030  🤣 opgelost, wie weet!    

Reageer