Hoi allemaal,
Ik heb het volgende vervelende probleem: sinds begin deze week kan ik geen regionale zenders meer opvragen (ik kan alleen nog rechtstreeks kijken naar AVS, omdat ik in Gent woon) - dus geen WTV, TV-Oost of BRUZZ meer. Ik heb nog altijd een (goed werkende) V6-decoder, en het volstaat om bovenaan rechts op “shop” te klikken (tussen “bibliotheek” en het loep-symbooltje), waarna een groot kader verscheen met alle beschikbare regionale zenders. Nu zijn die ineens weg. Bij de klantendienst zegden ze me dat ik moet overschakelen naar een V7-decoder, maar het zenderaanbod heeft toch niets te maken met de decoder die je gebruikt? Of toch?
En verder: is het de overschakeling waard? Is de V7 (inclusief de afstandsbediening) gebruiksvriendelijker dan de V6? Is het beeld kwalitatief beter? Kun je (evt. met een chromecast) ook rechtstreeks op je tv naar YouTube kijken bijvoorbeeld? Sorry, maar ik ben een echte leek op dat vlak! Alvast hartelijk dank en fijn weekend voor iedereen! Groetjes, Erik uit Gent.
P.S. Gesteld dat ik wil overschakelen naar de V7, moet ik die dan ook configureren? En is het echt nodig om vooraf je ‘oude’ decoder te laten desactiveren door te bellen naar een 0800-nummer?