Bij uitgesteld kijken (replay) loopt het beeld geregeld (dagelijks) vast. Ik moet de modem dan heropstarten, omdat deze op niets meer reageert. Het lopende programma moet dan telkens vanaf het begin herbekeken worden.
Mijn klantennummer is toegevoegd aan mij forumprofiel.
We hebben sinds donderdag Fiber. Nu krijgen we zo alle kwartieren stistaand beeld. We zouden van Fiber af willen als dat het is wat jullie lanceren. Indien binnen de 3 dagen geen deftige oplossing zeg ik alle contracten op en ga naar de concurentie. Wij willen wel een technieker aan huis die alles oplost want zelf kunnen of begrijpen wij niets van die handelingen tenslotte zijn wij bijna 80 jaar
Klant 609261750
Nadat ik de decoder herstart had werden beeld en klank voortdurend onderbroken. (Dit was bij een opname.) Omdat er niet naar te kijken was, heb ik de decoder opnieuw herstart. Daarna liep het weer goed.
Gisteren liep het beeld weer vast bij uitgesteld kijken en heb ik de decoder nogmaals moeten herstarten. Het systeem onthoudt niet tot waar het programma bekeken werd. We hebben het programma dus vanaf het begin moeten herbekijken.
Ik volg ; omdat ik regelmatig exact dezelfde problemen heb met mijn decoder v5c…
Tip: best dat er ook altijd het volgende erbij vermeld wordt:
- is je aansluiting via koper of fiber
- Over welke decoder gaat het, V5C ,V6 of V7 Android decoder
- is je decoder rechtstreeks verbonden aan de bbox3 , bbox4 (Internet box) of via draadloze oplossing zoals Wifi-booster, wifi bridge, Powerline adapters (PLC)
- Is het eventueel opgelost na een herstart van je toestellen in deze volgorde zoals aangegeven hier→ Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Indien dit niet past kan je de afspraak zelf nog verzetten via MyProximus.
Nadat ik de decoder herstart had werden beeld en klank voortdurend onderbroken. (Dit was bij een opname.) Omdat er niet naar te kijken was, heb ik de decoder opnieuw herstart. Daarna liep het weer goed.
Gisteren liep het beeld weer vast bij uitgesteld kijken en heb ik de decoder nogmaals moeten herstarten. Het systeem onthoudt niet tot waar het programma bekeken werd. We hebben het programma dus vanaf het begin moeten herbekijken.
Het probleem is nog steeds niet opgelost ! Telkens er uitgesteld gekeken wordt loopt het beeld vast.
Herstarten van de decoder is al tientallen keren gebeurd en lost het probleem niet op.
Graag een echte oplossing.
Nadat ik de decoder herstart had werden beeld en klank voortdurend onderbroken. (Dit was bij een opname.) Omdat er niet naar te kijken was, heb ik de decoder opnieuw herstart. Daarna liep het weer goed.
Gisteren liep het beeld weer vast bij uitgesteld kijken en heb ik de decoder nogmaals moeten herstarten. Het systeem onthoudt niet tot waar het programma bekeken werd. We hebben het programma dus vanaf het begin moeten herbekijken.
Het probleem is nog steeds niet opgelost ! Telkens er uitgesteld gekeken wordt loopt het beeld vast.
Herstarten van de decoder is al tientallen keren gebeurd en lost het probleem niet op.
Graag een echte oplossing.
Nog steeds geen antwoord. Men is dus niet geïnteresseerd in het oplossen van het probleem.
Heb je de decoder al eens gereset?
Heb je de decoder al eens gereset?
De modem heb ik ook al eens gereset.
Wat kan de modem er mee te maken hebben ? Een probleem met de modem zou m.i. niet enkel bij uitgesteld kijken een probleem kunnen veroorzaken.
Heb je de decoder al eens gereset?
De modem heb ik ook al eens gereset.
Wat kan de modem er mee te maken hebben ? Een probleem met de modem zou m.i. niet enkel bij uitgesteld kijken een probleem kunnen veroorzaken.
Soms is er een synchronisatie probleem. Het is dan ook nuttig om de modem eens te resetten.
Zodoende dat een eventuele oorzaak bij de modem kan worden uitgesloten.
Hoe Proximus B-Box resetten?
Zet de b-box 3/3V+ aan en houd de resetknop ongeveer 20 seconden ingedrukt. De lampjes aan de voorkant van de b-box 3/3V+ gaan uit en dan weer aan.
En alsook je decoder eens resetten omdat deze ook een synchronisatie probleem met de server voor uitgesteld kijken kan hebben.
Druk met een puntig voorwerp (zoals een tandenstoker, de punt van een pen of een paperclip) op de resettoets aan de achterkant van je TV Box. Laat de resettoets na 10 seconden los. Het reset-scherm verschijnt op je tv. Sluit de ethernetkabel opnieuw aan op de achterkant van je TV Box.
Een proximus technieker zal bij je langskomen om alles te testen.
Je kan dit hier aanvragen :
Aanvragen via deze link Happy House | Proximus
Als dit en de bovenstaande tips niet helpen kan je inderdaad een afspraak boeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.