De oude V5 decoders worden sowieso geleidelijk aan uitgefaseerd, dus kunnen de Proximus moderatoren maandag beslissen of ze je een V7 opsturen ter vervanging van je oude V5 decoder.
In dit geval moet de oude V5 decoder niet meer terug gestuurd worden, het zijn enkel de V5compact en de V7 decoders die nog moeten teruggestuurd worden.
Ondertussen zou je toch kunnen proberen om het probleem van je v5 op te lossen door alles eens te herstarten zoals aangegeven → hier
moest het niks oplossen dan kan je eventueel nog proberen van de decoder eens volledig stroomloos te zetten en dan de internet box te resetten als je terug kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten en indien nog niet opgelost dan nog eens de → decoder resetten
Bij mij waren er enkele maanden geleden ook problemen met onze decoder.
Op de helpdesk werd dan voorgesteld om de decoder te vervangen. Groot was mijn verbazing dat daarvoor bijna 50€ aangerekend werd (ontvangen via mail), terwijl het probleem wel degelijk aan de decoder lag. Daarvan werd op de helpdesk niets gezegd. Na veel gezever werd dit bedrag alsnog gecrediteerd.
Een bijkomende opmerking: Zoals Martin opmerkt is Proximus al (veel) langer bezig om de oude decoders uit te faseren. Zijn er problemen met een decoder, dan dient die gratis omgeruild. Zijn er geen problemen en wil men toch een omruiling naar een nieuwe dan kan ik akkoord gaan dat de omruiling aangerekend wordt.
Heeft het iets opgelost door de decoder eens volledig stroomloos te zetten en dan de internet box te → resetten als je terug kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten. Indien nog niet opgelost dan nog eens de → decoder resetten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.