Skip to main content

Goeiedag,

Ik vroeg me af wat nog het verschil is tussen TV Replay Plus (betalend) en TV Replay (gratis) dezer dagen?

Gr

@rossi275 

met tv replay kan je tot 36 uur een programma herbekijken maar eens je aan het herbekijken bent kan je niet voortspoelen.

Met tv replay + gaat dat wel, maar hier is een meerkost aan verbonden. 

Groeten 

Geert

https://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/tv-replay.html

Die pagina is achterhaald... Vandaar mijn vraag:)

Een collega van u is dan een andere mening toegedaan (zie foto). Voor alle duidelijkheid beschikken wij hier over de plus-versie en wij kunnen een reeds uitgezonden programma niet meer doorspoelen

@rossi275 

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel dan kijk ik dit eens na.

echter staat sowieso vast dat je met replay + kan doorspoelen en met replay niet

maar met beide kan je wel tot 36 uur bepaalde programma’s herbekijken.

Geert

Het klantnummer is ondertussen toegevoegd. Bedankt voor de opvolging alvast:)

@rossi275 

Kan je nu eens proberen of je bij programma’s die je uitgesteld kan bekijken of je nu kan verder spoelen?

je herkent zo’n programma in de tv gids met dit symbool.

Geert

Wanneer ik een programma na 5u of later herbekijk dan stopt het programma halverwege en kan ik niks meer doen, het beeld blijft stilstaan. Ik kan niet vooruit nog achteruit. Het enige wat ik kan doen is mijn programma of film stoppen en volledig van in het begin kijken.

Zeer vervelend.

Heb je uw toestellen al eens herstart aangegeven in de volgorde zoals aangegeven hier.

@Karl VW Ik heb je lijn nagekeken en zie dat de kwaliteit van de verbinding tussen je modem en decoder niet optimaal is. Heb je de mogelijkheid eens te testen met een rechtstreekse kabel ipv via wifi ? 

Ook het herstarten van je toestellen zoals Martin voorstelde kan helpen. 

Ik ben niet in de mogelijkheid om rechtstreekse een kabel aan te sluiten.

Ik heb alles herstart, testen kan ik niet. Tenzij ik een film herbekijk en wacht tot het probleem zich opnieuw voordoet.

Ik ben reeds herhaaldelijk in de winkel geweest om het “WIFI” probleem aan te kaarten, zonder gevolg!!

Ik en mijn echtgenote kunnen op een normale manier niet bellen, bellen via WIFI gaat ook niet. Men vraagt mij om te bellen terwijl ik moeilijk bereikbaar ben, tenzij buiten. Op die manier kunnen we het probleem nooit oplossen, tenzij iemand van de technisch dienst eens ter plaatse komt.

Ik heb contact proberen te maken de technische dienst, ook dit zonder resultaat.

@Karl VW Ondervind je dan ook problemen met je wifi als je draadloos wil surfen ? Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren. 

Als deze niet helpen, kunnen we iemand ter plaatse sturen om je wifi na te kijken. 

Beste,

Is er een oplossing bij Proximus om het signaal sterker te maken Ja/neen?

Ik kan nog steeds moeilijk bellen met beide GSM’s/ smartphones. Normaal bellen kan niet in mijn appartement. Bellen via WIFI gaat ook moeilijk, alleen aan het venster. Zo kan ik moeilijk communiceren.

Mijn internetbox en Fiberbox staat centraal in mijn appartement. De afstand van waaruit ik probeer te bellen is 3-4 meter. Zo is ook de afstand van mijn TV en Computer. Alleen bellen is een zeer groot probleem. Hoe kunnen we dit oplossen aub.

Vriendelijke groeten,

Karl Van Wijnendaele,

edit moderator : privégegevens verwijderd en in je profiel geplaatst

@Karl VW Ondervind je dan ook problemen met je wifi als je draadloos wil surfen ? Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren. 

Als deze niet helpen, kunnen we iemand ter plaatse sturen om je wifi na te kijken. 

Ik kan nog steeds niet bellen of zeer moeilijk.

Ik probeer via WIFI te bellen en dit gaat ook niet, tenzij ik mij begeef aan een venster.

Mijn Internetbox en Fiberbox staat centraal opgesteld in mijn appartement (gelijkvloers). Ik bel vanop een afstand van 3-4 meter en toch lukt dit niet, ook met de smartphones van mijn echtgenote. Beide smartphones Samsung A20 en A70.

Kan er nu echt bij Proximus niemand helpen.

@Karl VW In afwachting dat een PX moderator eens kan natrekken of VoWiFi actief staat voor je smartphones (Samsung A20 en A70) denk ik dat dit niet actief staat ofwel op de smarthones zelf via zijn → instellingen, ofwel dat het niet actief staat bij PX voor je simkaarten, daarom dat je best voor beide smartphones het telefoonnummer in het privé tekstveld “Ticket” vermeldt in je → ForumProfiel.

Aangezien je zegt “Ik probeer via WIFI te bellen en dit gaat ook niet, tenzij ik mij begeef aan een venster.

Dit wil zeggen als je u naar het venster begeeft het wel ±lukt via mobiel internet, omdat het mobiel signaal daar wat beter binnenkomt, want in feite zou je voor VoWifi je eerder dichter naar de internet box moeten begeven omdat dan daar het wifi signaal sterker wordt om over VoWifi te bellen.

Beste beide tel nummers:

0477 80 51 26

0475 64 13 54

Wil jij VoWIFI nakijken aub.

Onze beide telnummers of Smartphones staan op actief WIFI bellen.

Toch lukt dit niet!

@Karl VW  Het is niet aangeraden om hier telefoonnummers op het openbaar forum te zetten om eventueel misbruik te voorkomen, daarom dat ik in mijn vorig bericht gevraagd had van best voor beide smartphones het telefoonnummer in het privé tekstveld “Ticket” te zetten in je → ForumProfiel.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Beste,

Nog steeds geen antwoord van PX moderator, ik citeer: 

“In afwachting dat een PX moderator eens kan natrekken of VoWiFi actief staat voor je smartphones.”

Aangezien je zegt “Ik probeer via WIFI te bellen en dit gaat ook niet, tenzij ik mij begeef aan een venster.”

“Dit wil zeggen als je u naar het venster begeeft het wel ±lukt via mobiel internet, omdat het mobiel signaal daar wat beter binnenkomt, want in feite zou je voor VoWifi je eerder dichter naar de internet box moeten begeven omdat dan daar het wifi signaal sterker wordt om over VoWifi te bellen.”

Kan dit aub eindelijk opgelost worden.

@Karl VW 

Op de beiden nummers: 04*******6 en 04*******4 staat de VoWiFi actief.

Wanneer past het voor jou het best om eens een technicus langs te sturen?

Geert

Graag een technieker aub.

Alle dagen zijn OK. Kan een mail ter bevestiging van komst?

@Karl VW 

Morgen zal er tussen 09:00 en 13:00 een technicus langskomen, je ontvangt hier een SMS van ter bevestiging. 

De technicus zal je morgen ook een half uur op voorhand verwittigen voordat deze bij je langskomt.

Geert

Beste Geert,

Bedankt en hopelijk geraakt alles uiteindelijk opgelost.

Reageer