Skip to main content
Vraag

Compensatie bij storing internet en TV

  • 21 november 2022
  • 6 reacties
  • 1263 Bekeken

Op 09/11/2022 kwam men fiber kabel aanleggen in Waregem. Hierdoor had ik geen internet en TV meer doordat de huidige kabel geraakt werd. Na een aantal malen telefoneren met de klantendienst ging het probleem telkes ten laatste de dag nadien tegen 16:30 uur opgelost worden. Pas deze morgen sinds 09:30 uur heb ik terug internet en TV. Twaalf dagen dus problemen gehad. Geen internet, geen TV, deurbel werkt niet, kinderen kunnen geen huiswerk maken dus moeten we naar familie om hun internet te gebruiken, benzine hiervoor gebruiken, massa’s tijd verspeelt aan telefoontjes met de klantendienst,… Ik pols zonet bij de klantendienst naar een compensatie hiervoor.

Er werd mij meegedeeld dat ik enkel een creditnota voor het internet voor de voorbije dagen en dat er niets anders kan gedaan worden. Dit is toch ongehoord.

Heeft er nog iemand een ervaring hiermee om een dergelijke belachelijke compensatie te krijgen?

Ik overweeg alvast om een andere provider te zoeken

6 reacties

Martin
  • 32894 reacties
  • 21 november 2022

Nadat de herstelling gebeurd is en alles terug werkt kan er een compensatie bepaald worden.
Dus best de reactie van een Proxius Forummedewerker (moderator) afwachten, in tussen ook best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de PX forummedewerkers (moderators) hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 22 november 2022

@orp  Onze excuses alvast voor de hinder wat u ondervonden heeft. Er is een compensatie aangemaakt t.w.v. het abonnementsgeld van 1 maand.  Fijne dag nog. Luc


Vanaf 07‐01‐25 geen internet en tv,.

Op dinsdag 14‐01‐25 is er een ploeg langsgeweest en die 2 mensen hebben alles opgelost.(Dank u wel)

Vorige week nog technieker langsgeweest en die kon het probleem niet oplossen waardoor ik op vrijdag 10‐01 voor de zoveelste keer belde naar jullie klantendienst en waar ik te horen kreeg op een arrogante toon dat ik nog meer dan 14 dagen zou zonder zitten.

Degoutant,die persoon hoort niet thuis aan de telefoon,ik betaal 130€op de maand,het minste dat ik mag verwachten is een goeie service en tv en internet,niet meer,niet minder.

Graag zou ik voor die dagen dat ik geen internet en tv had een compensatie willen en niet afkomen met nen gratise film,mijn factuur mag met een 30€ naar beneden?

Goedgezelschap


Martin
  • 32894 reacties
  • 15 januari 2025

FYI: compensatie kun je inderdaad aanvragen, maar die wordt pas bepaald nadat het probleem opgelost is. Hiervoor kan je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Mutlie
  • 1870 reacties
  • 15 januari 2025

@Goedgezelschap 
Wanneer de moderatoren hier langskomen (morgen)  zullen zij voor het toekennnen van eventuele compensatie jouw gegevens moetn hebben. Zorg er dus voor dat je forumprofiel is aangevuld zoals hierboven al is geschreven.

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 16 januari 2025

@Goedgezelschap Negatieve aanrekening 7593030140 werd opgemaakt, bevestigingsmail volgt!