Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Verjaardagscadeau voor mijn verjaardag mag ik 30 foto’s gratis laten afdrukken.ik wil ze bestellen maar dit is onmogelijk,de link werkt niet
Hallo,Ik hoop dat hier moderators van Proximus dit kunnen lezen.Op 15 juli werden er werken uitgevoerd aan de antennes dichtbij mijn adres (centrum van Alken)Men ging de antenne moderniseren.Echter vanaf dat moment gaat mijn mobiele data van 5g, naar 4g, naar h+ naar niks.Ik heb dit al zeker 17 keer gemeld bij de klantendienst, zowel via de chat als per telefoon.Elke keer krijg ik een andere uitleg.De laatste collega, Mansoer., zei zelfs dat ik naar mijn gemeente moet gaan om te vragen of zij de antennes willen maken?Momenteel hang ik ook alweer 37 min aan de lijn met iemand die me ook al niet weet verder te helpen. Graag had ik dit nu opgelost gezien, aangezien dit nu al 2 volledige maanden bezig is.… Hopelijk kan iemand me verder helpen. Groetjes Sarah
Hi,Vandaag heb ik de nieuwe Internet Box ontvangen, echter ontbreekt bij mij ook de muurbeugel.Kunnen jullie me eentje toezenden?Alvast bedankt
Hey, Gisteren is mijn TV box meerdere malen volledig vastgelopen in 15minuten tijd. Ik probeerde deze via de knop uit te zetten maar dit ging niet. Hiervoor moest ik elke keer de stroom adpater uittrekken achteraan het toestel, even wachten en opnieuw insteken. Ook heb ik gemerkt dat de aan/uit knop support plaat vooraan het toestel is losgekomen en ingeduwd blijft in mijn decoder nu. Niet dat de aan/uit knop ingeduwd blijft, maar het volledig support systeem van het knop. Dus ik heb geen last van het aan en uit gaan van het toestel. Is het mogelijk om deze gewisseld te krijgen? Mvg,Pascale H.
Hallo, Ik ben op dit moment klant bij Telenet. Een veel gebruikte functie is versneld tv kijken. Voordeel van mijn oude Telenet-decorder is dat het geluid en de ondertiteling ook volgt. Zo kun je dus naar een programma kijken op dubbele snelheid zonder iets te missen. Of een saai stuk doorspoelen en toch kunnen volgen waar het over gaat. Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar Proximus. Maar ik lees hier in vooral oudere berichten dat het niet mogelijk is om versneld x2 door te spoelen op de Android TV-box met behoud van geluid en ondertiteling. Overigens zelfde probleem bij de nieuwe tv-boxen van Telenet. Is dat ondertussen toch mogelijk bij Proximus? Want het meest recente bericht dat ik daar over kan vinden is al meer dan een jaar oud. Of zijn er tips om wel versneld tv te kijken? Kan dit bijvoorbeeld met plugin via de proximus Pickx TV-site. Bij Telenet lukt het op die manier (soms) met de juiste plugin in je browser. Moet ik als huidige Telenet-gebruiker nog met iets re
Onlangs heb ik een iPhone genomen bij mijn abonnement. Er zijn bepaalde abonnementen te kiezen enkel kan je geen Unlimited data kiezen zoals bij andere providers wel kan. Nu is de vraag waarom kan je hier geen gebruik van maken ? Je bent verplicht te nemen wat er beschikbaar is maar Unlimited kan je niet nemen. Bij de andere providers kan je daar wel voor kiezen. Oké je betaald per maand ook meer maar als iemand dat bereid is om te betalen dan is dat een eigen keus. Gaat dit nog komen bij Proximus ?
Ik zou de restwaarde van van 2 gsm's willen afbetalen. Hoe kan ik dit doen?
Wij kunnen sinds een week geen mails meer versturen via de proximus app wanneer je een andere account selecteert; enkel via hoofdaccount kun je nog mails versturen via de app. Via webmail kun je wel nog steeds mails versturen via alle accounts. Nog iemand soortgelijke ervaringen of liever oplossing?
Beste, We hadden veel problemen met mega fiber (zwakke verbinding, onvoldoende stabiel, slechte spreiding in het huis). We hadden in de hoop dat op te lossen een wifi-booster besteld, maar ook dat was nog niet voldoende, de verbinding bleef te onstabiel. Onlangs stapten we dan maar over naar een groter pakket, van mega fiber naar giga fiber. We wilden dus een sterkere internetverbinding en de twee Wifi-boosters die inclusief waren aan het pakket, zodat we eindelijk over het hele huis internet zouden hebben. Nu krijgen we echter de vraag om naast de oude modem ook een wifi-booster terug te zenden! Absoluut niet. Buiten dan het feit dat de getrouwheidspremie geen cent verhoogd werd ondanks het grotere pakket, wordt ons ook nog gevraagd opnieuw de spreiding van het wifi-net naar beneden te halen door een wifi-booster in te leveren… Kan die vraag zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden? Zodat enkel de oude modem ingeleverd moet worden. Nieuwe klanten bij Proximus krijgen de ene reuzekort
Beste heb van 2 april Proximus opgezegd buiten 1 mobiel nr die blijf ik behouden waarom krijg ik er geen bericht van
Bij ‘instellingen’ ‘WiFi’ staat ‘zwakke beveiliging’WEP wordt niet als veilig beschouwd.wat moet ik doen?
Sinds enkele weken hapert de tv uitzending om de haverklap. Zowel live als opgenomen uitzending.Daarnaast werkt de wifi ook al een tijdje niet meer optimaal, waardoor ik geen videocalls meer kan maken zonder constante onderbrekingen. Het lukt enkel nog wanneer ik LAN-verbinding maak.We zijn hier absoluut geen techneuten en hebben dus geen idee wat er aan de hand kan zijn.
Ik slaag er niet in om mijn partner die lid is van my proximus(waarvan ik beheerder ben) ook beheerder te maken. Als ik dit via myproximusfamilie probeer, gebeurt er niets als ik op bevestigen klik. Iemand ervaring of raad?
Goede middag,Als ik Pickx open en inlog op de website pickx.be/NL merk ik dat die gans anders start dan de gewone pickx app op smartphone en tablet.Homepage ziet er heel anders uit. Waarom dit verschil? Lopen updates via website voor op die van de app?
Beste, Is het mogelijk mijn garantiebewijs door te sturen via mail. Ik heb dit nodig voor een reparatie. GSM is aangekocht via abonnement in de Proximus winkel te Sint-Niklaas. Alvast bedankt. Mvg
Ik heb al 2h geen internet of tv. Technisch dienst kan mij niet helpen, moet naar experten, maar die willen mij niet te woord staan, geen uitleg geven. ik moet wachten tot zij mij bellen.Het is vrijdagavond voor weekend.Dit is geen klantenservice!Mijn lijn werkte perfect, wat kan er zijn dat niemand wil iets zeggen of helpen?Kan ik aub internet hebben?! Mvg
Décoder loopt steeds vast na 22:00 uur ik heb een v5 en v7 beide doen dit en ik moet dan alles uitzetten en terug opstarten en mis zo een deel van de uitzendingheb alles geprobeerd en uitgetest, modem reset, decoders gereset het probleem komt vaker voor per weekalles loopt via kabel utpwat is hier een oplossing voor
ik zie dat mijn verbruik voor deze maand al de helft is van wat ik zou mogen verbruiken , maar als je dan kijkt naar het werkelijk verbruik , zie bijlage wat ik wil zeggenHoe verklaar je datIk heb dit vorige maand niet nagekeken, maar toch raar
Ik heb al 14 dagen geen internet en Proximus tv. reeds 4 ( vier !!) maal contact gehad met callcenteren steeds ging een lasser langs gestuurd worden, maar steeds nog geen langsgekomen.als tussentijdse oplossing ging mijn mobile internet gratis zijn, maar nu blijkt dat de kosten toch aangerekend werden en is deze ook afgesloten wegens over de limieten !!kan iemand mij aub snel een passende oplossing aanbieden ?! vriendelijke groeten, een verbaasde klant….
Hoe kan je een compensatie aanvragen bij Proximus als je 10 dagen geen internet had?
Beste, Heb bij jullie een gsm gekocht met abonnement maar heb mij bedacht.Wil deze graag terug sturen maar vind nergens een retourlabel en customer service kan mij deze niet doorsturen. Via de site is het ook niet helemaal duidelijk wat er moet gebeuren, kan iemand mij helpen om dit in orde te maken?En ook dat mijn abonnement terug word gezet naar het vorige. Alvast bedankt! Groetjes Charlie Toebak
Ik heb 5m geleden rekeningnummer veranderd voor proximus en netflix.5m later gaat proximus van nieuw af maar netflix nog van oud rekeningnummer van ex nu.heb al 5x gebeld.2x winkel geweest.en laatste keer gingen ze onderzoeken.dat is 20 dagen geleden.en ging 10d duren.ik heb naar netflix gebeld en nu gaat het al 2x van mijn rekeningnummer maar nog altijd van zijne.hij wil dat ik dat terug betaal.maar ik betaal al nar netflix.ik weet niet wat gedaan.ondertussen al verl miserie erdoor.
It has been about 2 days since the home internet was connected, but it suddenly stopped. When I looked at the connected fiber box, I saw that the red alarm light was on and the internet light on the internet box was constantly flashing. My internet was cut off. I reset the internet, turned the box off and on, but unfortunately it didn't work, please help.
Vorige Myproximus app was goed genoeg . Waarom weer nieuwe die SLECHTER is . Kan o.a. het verbruik van mijn pay&go kaart niet meer raadplegen . KUT
Sinds enkele dagen loopt mijn tv beeld aanhoudende vast. Altijd tijdens de reclameblok. 🤔Het enige dat dan helpt is de decoder te resetten. Wel vervelend zo tv kijken.Ligt dit aan de decoder? Of moet ik vanaf nu altijd blijven zappen tijdens de reclame? 🙄
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.