Dag @Mr. Dominique nieuwe activatie vanaf 01/07/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi
Dag Heidi,
Hartelijk dank voor de snelle regeling, maar ik denk dat je 1 gsm-nummer vergeten bent.
Met vriendelijke groeten.
Dominique
@Mr. Dominique dat klopt, ik pas het aan…
Hallo Heidi,
Kan je nog eens checken, in de bevestigingsmail waren ze nu allemaal verdwenen
Met vriendelijke groeten, en bedankt op voorhand.
Dominique
@Mr. Dominique Ik heb dossier 54703725 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan het volledig nakijken , in orde maken en u dan zelf nadien terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.
@Mr. Dominique Graag gedaan.Gr,
Beste @Joel M en/of @HeidiE ,
Zouden jullie nog eens kunnen nakijken ?
13 dagen geleden was er gemeld dat er een dossier 54703725 aangemaakt werd.
Ik heb effectief enkele dagen later een telefoontje gekregen, maar dan ging die persoon iets opzoeken en me terugbellen, maar daar is de communicatie gestopt. Ik heb ook geen bevesitingsmail of niets gekregen.
Dus ik vermoed dat er niets is gebeurd.
Zouden jullie nog eens een poging kunnen doen, want straks zijn we weer een maand verder.
Het gaat over de korting van 5€ op het internet en 3€ op elke gsm zoals het altijd was.
Hartelijk dank voor de moeite.
Met vriendelijke groeten,
Dominique
@Mr. Dominique Het probleem is bij IT in behandeling met ticket IM12548440.De dossierbeheerder kan de korting pas opnieuw activeren als de fout bij IT is opgelost.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel.