Beantwoord

Oplossing geen langetermijn opnames op v7

  • 9 March 2024
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Hier ook net verplicht geswitched van v6 naar v7 decoder (zeer harde aanpak trouwens).


Geen lange termijn opnames meer is niet acceptabel! Pure regressie van diensten.
Wij werken fulltime en in buitenland en kunnen vaak pas op eigen tempo opnames bekijken tussen ons en met de kinderen. Doordat langetermijn opnames niet meer kunnen valt deze mogelijkheid voor ons weg.

Dit zal de keuze om Proximus TV te stoppen en volledig naar streamingdiensten te gaan versnellen. En gezien de cijfers zijn we niet de enigen.

Indien momenteel veel mensen moeten veranderen van decoder zou dit toch bij Proximus extra druk moeten zetten.

Dus, komt er of niet een korte termijn oplossing hiervoor? Of is er iemand op het forum die klachten bundelt ? 

icon

Beste antwoord door Timm CN 10 March 2024, 13:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

@ GtFa08391

Als je in dit onderdeel wat naar beneden scrolt zie je “opnames V7 decoder langer bewaren”, Opnames V7 decoder langer bewaren, daar was het antwoord van een moderator na navraag:

Ik heb nog eens geïnformeerd bij de verantwoordelijken hierover. De bewaartermijn voor opnames op de V7( c ) zal niet wijzigen in de nabije toekomst en blijft dus 60 dagen. Onze producten worden wel constant opgevolgd en aangepast. Het kan dus wijzigen in de toekomst maar daar zijn momenteel geen concrete plannen voor. 

Dus helaas, nog niet voor dit jaar of voor volgend jaar, ik had er ook de voorbije jaren al naar gevraagd, dus dienen we blij te zijn met wat we kunnen krijgen.

Timm CN

Na de invoering van deze 60 dagen periode zal ik ook overschakelen op streaming zonder Proximus TV.

Minstens de communicatie had beter kunnen zijn als je verplicht wordt op over te schakelen. We waren nog opnames aan het bekijken toen de v6 decoder gedeactiveerd werd.

Reageer