zoals zovelen vandaag ook moeten vaststellen dat alle opnames in de cloud , langer dan 60 dagen ‘over & out’ zijn…
dank u wel Proximus voor deze nieuwe “downsize-stap” in jullie eindeloze technologische aanpassingen zogezegd om jullie kwaliteit alsmaar te verbeteren want wat was er mis met bvb de decoders met harde schijf als de 60 dagen het argument zou zijn dat men jullie systemen niet zou overbelasten of deze het niet aankunnen zoveel te bewaren op langere termijn?;
hiermee hadden we als consument zelf ook nog wat inspraak maar neen… om de haverklap kwamen jullie met andere (betere??) decoders aandraven met als resultaat dat tv kijken inplaats van ontspanning nu inspanning en frustratie is geworden.
wat me wel opviel vandaag was een berichtje in mijn mailbox van jullie met als mededeling :
Onlangs nam je contact met Proximus of bezocht je onze app of website om een technisch probleem op te lossen.
Duid hieronder aan hoe tevreden je bent. Op die manier weten wij of we goed bezig zijn... of dat er nog werk aan de winkel is.
ik heb jullie helemaal niet bezocht of gecontacteerd om een technisch probleem op te lossen ..
sinds jullie bericht ben ik enkel de zoveelste huurder van max.60 dagen beperkt kijkplezier.
en jullie prijs, gaat die ook beperkt worden dan?
o