al 2 dagen geen tv internet, wie heeft dat nog, moet nu 2 dagen wachten voor ze te komen maken. Kan dit allemaal zomaar en wie gaat die 4 dagen betalen dat ik niet tv kan kijken
De PX moderatoren kunnen je mogelijk een compensatie toekennen ( let wel; nadat het opgelost is kunnen ze pas een bedrag bepalen !), maar ze hebben wel je gegevens nodig en daarom vul je best je forum.profiel aan :
Hier: ForumProfiel
Doe dit terwijl je ingelogd bent
In het veld "Ticket" kun je de specifieke info vermeldenDe privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken!!.
En meld het ook even zodra dit gebeurd is.
al 2 dagen geen tv internet, wie heeft dat nog, moet nu 2 dagen wachten voor ze te komen maken. Kan dit allemaal zomaar en wie gaat die 4 dagen betalen dat ik niet tv kan kijken
Heb je soms een gsm abonnement dan kan je vragen aan de helpdesk 080022800 (open tot 22u) of ze gratis data op je abonnement kunnen opladen zodat je die tijdelijk kunt gebruiken als wifi hotspot.
nog geen gegevens ingevuld? Graag asap doen als je onze hulp nodig hebt,
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.