Beste medewerker van Proximus,
Onlangs werd onverwacht (en ongevraagd!) een TV Box v7 geleverd door bpost. Een tiental dagen later(!) kwam er een brief om de aanstaande levering te melden met een verzendlabel en verzendlijst met terug te sturen materiaal. Hierin wordt gevraagd om een TV Box met ref. 16030124 terug te sturen. We hebben echter geen TV Box met die referentie. Kan het zijn dat dit om een V6 gaat? We hebben nl. kortstondig een V6 gehad in 2021, maar deze werd al in november 2021 teruggestuurd en omgeruild voor een V5C, omwille van klank zonder beeld met de V6.
Volgens wat ik begrepen heb op dit forum blijft de V5c nog in omloop, dus het is mij niet duidelijk waarom we deze zouden moeten terugsturen, zeker nu dit de enige manier is om toegang te hebben tot de lange-termijnopnames.
Ook opvallend is dat er op de factuur van mei al huur werd aangerekend voor een TV Box waar we niet om gevraagd hebben. Het gaat maar om 3 dagen, maar dan nog.
Graag hoor ik van jullie wat precies de bedoeling is.