Skip to main content
Vraag

Fiber ellende

  • 21 June 2024
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

2 weken geleden naar proximus center om info over onze GSM.

Och meneer, we zien dat er fiber in de straat ligt, mogen we je overzetten op Fiber abonnement?

Euh, ja geen probleem dachten we en we kregen nog een jaar Fiber gratis!

Goed, verlof genomen woensdag 19/6 installatie.  2 mannen (amper NL) hangen de nieuwe modem en trekken de kabel binnen.  Na een uurtje hoor ik dat het signaal niet doorkomt.  Ze gaan terugkeren binnen een uurtje.

Goed, ik wacht nog steeds op hun terugkeer 2 dagen later.  Na ettelijk telefoongesprekken met Proximus en verschillende uitleggen - de ene zei schuld techniekers, de andere schuld van ons signaal, de andere zei problemen met de activatie.

OK, goed maar enkele uren later werkt het!!  hoera, gisteren 20/6 de hele dag internet, tv - alles werkt naar behoren….

vanmorgen vrijdag 21/6 geen signaal, niks werkt!   Na gesprek met de assistent op chat blijkt opeens dat er een lasser moet komen voor een kabel????  2/7 eerste vrije dag.  Dus moet ik nu serieus terug verlof nemen en wat kan er opeens gebeurd zijn aan de kabel die gisteren nog perfect werkte??

ik begrijp het niet meer en verlof nemen is voor mij niet zo simpel …. wrm moet ik nu terug thuis zijn hiervoor?  ik zoek een eerlijk antwoord wat er bij mij eigelijk aan de hand is, had beter Fiber buitengehouden mij lijkt het

 

 

4 reacties

@nickagneta 

Omdat de PX moderatoren maandag zouden kunnen verder natrekken wat er juist aan de hand is en je  meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, was reeds ingevuld.

 

 

Ok, maar nu is het nog afwachten tot een PX-Moderator hier de draad opneemt!

Reputatie 7
Badge +3

@nickagneta 

k heb je bericht doorgestuurd naar de technische dienst voor feedback, ofwel rechtstreeks naar jou , ofwel via ons…

Excuses voor het ongemak

Groeten

tina

Reageer