2 weken geleden naar proximus center om info over onze GSM.
Och meneer, we zien dat er fiber in de straat ligt, mogen we je overzetten op Fiber abonnement?
Euh, ja geen probleem dachten we en we kregen nog een jaar Fiber gratis!
Goed, verlof genomen woensdag 19/6 installatie. 2 mannen (amper NL) hangen de nieuwe modem en trekken de kabel binnen. Na een uurtje hoor ik dat het signaal niet doorkomt. Ze gaan terugkeren binnen een uurtje.
Goed, ik wacht nog steeds op hun terugkeer 2 dagen later. Na ettelijk telefoongesprekken met Proximus en verschillende uitleggen - de ene zei schuld techniekers, de andere schuld van ons signaal, de andere zei problemen met de activatie.
OK, goed maar enkele uren later werkt het!! hoera, gisteren 20/6 de hele dag internet, tv - alles werkt naar behoren….
vanmorgen vrijdag 21/6 geen signaal, niks werkt! Na gesprek met de assistent op chat blijkt opeens dat er een lasser moet komen voor een kabel???? 2/7 eerste vrije dag. Dus moet ik nu serieus terug verlof nemen en wat kan er opeens gebeurd zijn aan de kabel die gisteren nog perfect werkte??
ik begrijp het niet meer en verlof nemen is voor mij niet zo simpel …. wrm moet ik nu terug thuis zijn hiervoor? ik zoek een eerlijk antwoord wat er bij mij eigelijk aan de hand is, had beter Fiber buitengehouden mij lijkt het