Skip to main content

Nieuwe fiber klant, en niet echt tevreden over de installatie.

De installateurs hebben hier mijn eigen bestaande router (die zelf mesh master is van bestaande repeaters) uitgetrokken met de boodschap dat ze ‘zo’n model nog nooit gezien hadden’, en ik ‘zeker niet mocht vergeten die terug te brengen naar een Proximus shop’ (sic…), en ze zijn er ook in geslaagd om de vaste telefoon zo aan te sluiten dat die zowel op de voip poort van de internet box als de koper hing...

Ik wil nu mijn eigen router opnieuw aansluiten en bridgen via de internet box, maar het blijkt onmogelijk om via MyProximus aan de geavanceerde instellingen van de Internet Box te geraken, met een ‘403’ error.

Momenteel zit die dus gewoon op een LAN poort, en zitten de twee wifi’s nu wat in elkaars vaarwater (want ook de wifi van de internet box uitschakelen lukt dus niet, ook niet met 3 seconden of langer op de wifi knop te duwen).

Identiek probleem zoals eerdere post (ook deze en nog enkele anderen). Is die toegang standaard afgesloten? En wat moet er gebeuren om dit open te zetten?

Geen reactie

Reageer