Skip to main content
Vraag

simkaart payandgo vervangen door nieuwe

  • 24 juni 2024
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

vanmorgen in de proximus winkel een nieuwe gsm met nieuwe simkaart gekocht. De oude simkaart (pay and go) vervangen door een nieuwe (nano sim pay and go). De vraag gesteld of de resterende som (+/- 30 euro) overgeheveld werd op de nieuwe kaart, dit werd ons bevestigd. Deze namiddag nieuwe gsm opgestart en bleek dat er slechts 0,27 euro op de kaart overbleef. Kunnen wij op een of andere manier ons geld recupereren?? Kan dat resterende bedrag van 30 € van het oude toestel op welke wijze dan ook worden bewezen?

This topic has been closed for comments

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1258 reacties
  • 24 juni 2024

Misschien moeten er eerst nog wat dingen langs de computer passeren, en dat gebeurt dan nogal eens gedurende de nacht. Nog eens kijken morgen hé. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2184 reacties
  • 26 juni 2024

@raoul_04 Kan u mij het gsm-nummer bezorgen alsook de oude en nieuwe simkaartnummer.Dan laten we het voor u nakijken.Ik ga ervan uit dat het gsm-nummer hetzelfde is gebleven.Groetjes,Joel