Skip to main content
Vraag

Wegvallen Fiber aansluiting

  • 28 June 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Vorige week merkte ik wat verbindingsproblemen met onze fiber aansluiting op de Lage kaart in Brasschaat, er ging maandag een technieker langskomen. De technieker belde me vorige vrijdag op met de vermelding dat het een algemeen probleem was en dat er maandag ten laatste dinsdag een fiber-lasser dit zou oplossen.

Gisteren nog steeds niet in orde dus belde ik naar de klantendienst waar een niet erg vriendelijke dame me wist te zeggen dat ze niet kon zeggen wanneer het opgelost is? Ik zou veronderstellen dat na meer als een week ze bij Proximus op z’n minst wel konden zeggen wanneer het euvel zou opgelost zijn?

Ik begrijp ook wel dat dit niet eenvoudig is maar helemaal geen indicatie is de dag van vandaag toch onbegrijpelijk?

Wij kan ik aanschrijven om dit aan te kaarten?

 

 

1 reactie

@Kurt S 

TIP: Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen natrekken en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer