Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hoi Ik kreeg deze morgen een telefoon van het nummer 02 235 40 00 en als ik ga kijken op Google dan zeggen ze dat een Telefoonnummer zou zijn van Proximus. Is dit waar Mvg Brebels Jolien
De app Pickx werkt niet op mijn Ipad. Wanneer ik inlog blijft het wit lintje maar ronddraaien. Bij proximus zeggen ze dat de nieuwe app te zwaar is voor mijn Ipad. Ik gebruik Ios 17.5
Hallo,Gedurende meer dan 2 jaar kijk ik naar “Pickx/TV overal” op mijn laptop, tijdens mijn verblijf in Frankrijk.Dit altijd tot mijn grote tevredenheid.Sinds vorige week echter, veel problemen!Zetten we bv. live kijken op, dan stopt dit als het lopende programma ook stopt. Tot vorige week konden we de hele avond op één en dezelfde zender blijven kijken, de hele avond.En het ergerlijkste is: indien ik een programma kijk en dit loopt bv. 5 minuten langer dan het geplande schema, stopt dit ook!Dus, al redelijk wat eindes van films gemist, eindsprinten van wielrenners, enz.Opgenomen programma’s zien we ook met onderbrekingen, terug op play duwen en dan kunnen we verder kijken, maar telkens met ongeveer een fragment dat 5 seconden terug gaat.Wat is er aan de hand? Alles verschillende malen herstarten en resetten heb ik al gedaan…Groetjes
Beste, Ik probeer mijn dochter haar Pay and Go nummer om te zetten naar een abonnement, maar dit gaat blijkbaar alleen als je Visa of Mastercard hebt?Ik heb dit niet, hoe krijg ik dit in orde zonder Visa of Mastercard?
Proximus biedt ’deals’ en ’experiences’ (onder Enjoy), waaronder digitale spelletjes om bv een Samsung smartphone te winnen. In de nieuwe ’game’ moet je via 2 pijltjes in de ’ruimte’ diamanten vangen en meteorieten ontwijken. Maar die pijltjes reageren totaal niet en er wordt voortdurend ’gebotst’ met meteorieten. Op die manier kan de gzme nooit uitgespeeld worden, en deelnemen aan de wedstrijd kan daarmee ook niet. Ik heb geprobeerd om via Proximus de vraag te stellen of de game misschien niet kan gespeeld worden via een Android tablet... Via de chat kwam er een medewerkster, maar zij antwoordde totaal naast de kwestie. O.m. dat er via Enjoy geen smartphone als prijs is; dat het ’phishing’ is; dat ik het via de website moet proberen en niet via facebook, ... Alsof ik dat allemaal niet wist! Ik moest haar zelf de wedstrijdlink doorsturen als bewjs!! Nee, het is geen phishing; ja de prijs is Samsung 24; ja ik probeerde de game via de Proximus Enjoy website! Kortom: ik ben daar een half
Beste , er word steeds beloofd dat door de fout van proximus medewerker die te vroeg tijdig mijn diensten heeft geannuleerd zit ik nu al 2 dagen zonder tv en internet … wegens scheiding hadden ik via mailing aangevraagd dat mij annulatie pas actief wordt geplaatst na activatie van de producten van mijn ex maar die deactivatie was de dag zelf al actief gezet na meer dan 20 telefoontjes zit ik nog steeds zonder mij diensten en er werd mij ook beloofd dat ze terug actief zouden geplaatst worden 2U daarna lieten ze weten 4u dan 24u daarna 48 u daarna terug 4u en zo blijven we gaan … je zou beginnen twijfelen dat ze zelf ni weten hoe proximus werkt ik geef ze tot morgen ochtend andere stap ik ook over naar een provider … ik ben echt niet happy met deze situatie en dit door een fout van hunzelf e en wij maar betalen …
In de lan geen enkel probleem. Via mijn gsm of ipad kan ik met wol tools elke pc of nas wakker maken.Over internet via port forwarding werkt dit niet. Wellicht omdat je simpelweg geen udp broadcast kan instellen (laat 192.168.1.255 als bestemming niet toe). Maar ook op een specfiek ip adres komt het niet toe. Voorbeeld : Alias Protocol External port Internal port Internal hostWOL_Pc-werkkamer UDP 10007 7 192.168.1.227Werkt niet, kon natuurlijk geen broadcast ingeven (192.168.1.255), want dan vermoed ik dat het wel zal werken. Ook heb ik tcp en any geprobeerd, maar dat werkt evengoed niet. Port forwarding voor Remote desktop (rdp) naar intern 3389 (tcp) werkt wel, doordat dit tcp ipv udp is en recthstreeks naar de pc. Dus voor zover ik zie is er geen enkel manier om een broad cast te sturen om via wol protocol mijn pc’s of andere apparaten in het netwerk wakker te maken. Wat een grote tekortkoming is. Dit
Ik heb reeds verscheidene keren getracht om de e-mails,die ik ontvang via het subforum,af te melden.Iedere poging schijnt te mislukken.Ook niet de hulp die Martin aangeeft.Kan er iemand me de juiste werkwijze bezorgen om dit alsnog te verwezenlijken.De e-mails blijven steeds maar binnenkomen en ik kan er niets meen aanvangen of veranderen.mvg,Willy Van den Bergh
Als ik de prullenbak wil leegmaken krijg ik een melding ‘webtop error’
Beste,8 maanden geleden heb ik deze vraag al eens gesteld en lukte het niet. Ik ging er toen vanuit dat er ging bekeken worden hoe dit verholpen kon worden.We zijn 8 maanden verder en ik wou dit opnieuw voor mijn schoonmoeder proberen. Zij kan namelijk niet zo snel de juiste nummers (voor bv eurosport: 130) intypen. Nog voor ze alle nummers in het bakje typt springt de tv al op 1 op 13,…. ik wou dus de zenders hernummeren zodat ze dit probleem niet meer heeft.Heel teleurstellend om te zien dat dit nog steeds niet werkt!Leg me nu eens uit hoe dat moet en zorg dat het werkt!!! Vicky
Beste , heb sinds een paar dagen de nieuwe Android tv box (v7) in huis. Echter kan ik nu de zender TLC niet meer krijgen ? kan dit probleem opgelost worden ? alvast bedankt Mvg Jackie
Ik veranderde van v5 naar v7 en heb nu geen geluid meer, wel beeld.Iemand idee waar dit kan liggen?
Beste, enkele knoppen van de afstandsbediening decoder V7 werken niet meer. Kan ik een nieuwe bekomen ?Geybels Greta Klantnr. 6**** MVG.
Hallo, IK heb een tv-decoder v7.Nu werkt sinds vandaag de afstandbediening van deze decoder niet meer. Ik heb hier al nieuwe batterijen ingeplaats en ook opnieuw geprobeerd deze te resetten zoals beschreven in https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-afstandsbediening-resetten.html .Maar zonder soelaas dat dit hielp.Is er een mogelijkheid om deze om te ruilen voor een nieuwe?
Mijn e-press werkt nu al ongeveer 1 jaar niet meer, al diverse malen met Proximus en Het Laatste Nieuws gebeld en er gebeurd niets.Volgens Proximus staat alles goed en het laatste nieuws antwoord gewoon niet.Ik weet niet waar ik nu nog terecht moet ?
Momenteel heb ik Internet Start Fiber, en ik zou dit willen wijzigen naar Internet Giga Fiber en tegelijk ook Proximus TV nemen.Al 5x heb ik dit via de Proximus winkel besteld (omwille van een split bill kan ik dit blijkbaar niet zelf via de site), maar het wil maar niet lukken (en ik heb nooit zelf iets geannuleerd) : Op 9 maart was er een afspraak met een technicus gepland (voor de bestelling van 21/02), maar er kwam niemand opdagen. Volgens de Proximus winkel was de uitleg dat het ‘technisch onmogelijk’ was, in de chat wist men mij te vertellen dat dit laswerken zou vereisen… Met alle respect, maar deze uitleg snap ik niet, vermits het enkel gaat over een upgrade van Fiber en een vervangen van de Internet box. Is hier iemand die kan helpen?
Kan ik mijn gekozen smartphone nog inwisselen voor een ander toestel? Ik ben niet tevreden over de werking ik heb hem slechts 2 dagen en zou hem willen ruilen. Kan ik dat zonder kosten of ben ik verplicht deze gsm te kopen?
Ik ging een tijdje geleden in op het aanbod '1 gratis wifi booster'. Ik stel vast op mijn factuur dat er 2.49 aangerekend wordt??? Ik lees bij gerelateerde berichten dat die gratis is bij omschakeling naar flex pack. Wij zijn omgeschakeld naar flex pack, hoe komt het dan dat die gratis wifi booster aangerekend staat??? Mvg. Omie
we zijn overgeschakeld naar flex en hebben daarom recht op 1 wifibooster.Hoe kan ik deze in mijn bezit krijgen?
Gisteren is de technicus alles komen installeren, nu is mijn Pickx account blijkbaar nog niet gekoppeld. Al staat dit in myproximus wel bij mijn producten.
Geachte,graag wens ik van mijn huidige internet leverancier over te stappen op Mobile Vikings voor onbeperkt internet. De straatkabels in de straat blijken beschadigd waardoor Proximus de installatie niet kan uitvoeren. De lassers zijn langsgekomen en hebben 3 putten in de straat gemaakt, telkens met de melding dat zij niets kunnen doen. Het zou de moeite niet zijn om het te herstellen vermits we de enige woning zouden zijn dat een Proximus abonnement aanvraagt.na rondvraag in de straat blijkt dat minstens 4 adressen reeds via Proximus internet hebben (doodlopend straatje). Onze overbuurman heeft Proximus en onze woning bevindt zich op amper 4 meter... Onmogelijk dat er geen oplossing kan worden voorzien??Sinds bijna 2 maanden staan wij in contact met de afdeling Werf en zij beloven steeds het dossier te heropenen. Wanneer we terugbellen voor concrete info omtrent een interventie/datum blijkt telkens dat er geen dossier werd opgemaakt. We worden van het kastje naar de muur gestuurd… n
Hoi,Op de website van proximus staat een filmpje om het wifi-signaal overal in huis te testen.Echter in de app My Proximus is dat nergens te vinden..Zie afbeelding :
soms gebeurd het dat je telaat bent voor een programma en dan uitgesteld kijkt (herstarten)dit gaat goed tot halfweg het programma, en dan schakelt het automatisch over op live kijkenals je dan terug wil kijken moet je natuurlijk weer vanaf het begin kijken, want ik heb niet de optie, doorspoelen bij uitgesteld kijken.waar kan dan aan liggen ?Groeten Guy
Ik had een aanvraag gedaan om een v5C om te ruilen naar een v7c (wifi om te gebruilen op plaats waar ik geen ethernet heb ...)Eind vorige week de nieuwe tv-box ontvangen maar dit is een gewone v7 …Zou dit nog mogelijk zijn om een v7C op te sturen en te wisselen met de v7 ? MvgGuy
Dag allemaal ! sinds een paar dagen lukt het niet meer om spotify te streamen ( met geluid ) naar de decoder ( vroeger ging het probleemloos , alles al geprobeerd ( opnieuw downloaden op decoder en gsm , ) ook als ik rechtstreeks spotify open doe op de decoder is er geen geluid bij .. , als ik de decoder reset door de stroom eraf te halen lukt het weer eventjes wel zoals het moet .. .wat zou ik nog kunnen proberen ? of ligt het probleem aan de decoder zelf alvast bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.