Skip to main content
Vraag

reeds een bestelling loopt

  • August 27, 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik wil graag een gsm voor mijn dochter bestellen op haar abonnement maar ik krijg heel de tijd dat er al een bestelling loopt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 27, 2024

@Mateusen Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 28, 2024

Dag @Mateusen zoals @Martin al aangeeft kan ik dit voor je nakijken als ik meer gegevens heb! 😉