Skip to main content

Kan niet meer inloggen. 

Graag hulp.

Waarom toch zo zuinig met info?
Waar  inloggen? MyProximus? Pickx? Mail? Ergens anders?
Sinds wanneer? Iets veranderd?  enzovoort

@JEG als je niet meer kunt inloggen op myproximus via app en ook niet via webversie, dan best mss bellen naar helpdesk 080022800 , kan tot 22u tijdens weekend of proberen te chatten, anders zal het wachten worden tot maandag op hulp van PX moderatoren.

Kan niet inloggen op “MyProximus”. Nooit problemen gehad, alleen nu vandaag plots.

Er is m.i. niets veranderd.  Kreeg melding van fout e-mail/wachtwoord.

Heb gechat met medewerker. Hij verklaarde dat e-mail correct was. Stelde voor wachtwoord te resetten.

Heb ik gedaan en opnieuw hetzelfde wachtwoord ingevuld. Probleem blijft. Verander niet graag mijn wachtwoord tenzij het niet anders kan.

Waarom kan ik nu plots niet meer inloggen?

N.B. Inloggen op Proximus Mail gaat wel.

je meldt wel niet of het op beide het geval is zowel op de app versie of via de web versie en kan een hulp zijn voor de PX moderatoren om te weten in welke richting het probleem kan gezocht worden!

Je bent de enige niet die melden dat ze niet meer kunnen inloggen op myproximus dus zal het afwachten worden tot maandag op de PX moderatoren voor verder onderzoek.

Ook met app op smartphone lukt het niet.

Gisteren naar 080022800 gebeld. Ik moet wachten tot maandag. Ook mail gestuurd.

Hopelijk maandag oplossing.

Al heel de voormiddag aan het sukkelen om het inlogprobleem op te lossen. Verschillende keren

080022800 gebeld. Telkens weer heel die rimram alvoren je kunt zeggen waar het om gaat. Dan zeker 2 medewerkers aan de lijn gehad. De eerste had mijn zelf opgebeld en ging het oplossen. Ik moest aan de lijn blijven. Na ruim een half uur geen enkele reactie. Dan maar uit miserie gechat. Weer een korte rimram alvorens een medewerker te krijgen. Die laatste ging mijn account verwijderen. Weer geen oplossing. Teruggebeld naar 080022800. Weer die rimram. Deze medewerker ging het weer oplossen. 

Hij zou terugbellen. Nu 2.5u verder nog geen antwoord of oplossing.

Ik word er moe van. Heb ik wel een account voor MyPx nodig, anders geef ik het op.

Nogmaals gechat. Nu heb ik plots het verificatieblad kunnen bevestigen. Ik kreeg nu een verificatiecode en na deze ingevuld te hebben kon ik terug inloggen op MyPx. Maar na uitloggen moest ik die verificatiecode opnieuw invoeren. Gaat dat altijd zijn na het uitloggen en bij het terug inloggen?

@JEG 

ik heb dit inderdaad nu ook altijd voor op mijn laptop als ik myproximus open doe dan wordt een verificatiecode naar mijn smartphone gestuurd.

Ik had het er daarnet nog over in een ander bericht → hier

Kan opnieuw niet meer inloggen met mijn PC, niet alleen meer op My Proximus, maar ook niet meer

op proximus.be. Email/wachtwoord niet juist? Nochtans kan ik wel inloggen op mijn tweede PC.

Al naar PX gebeld en zijn het aan het onderzoeken.

Zelf nog gezocht. Eerst via Chrome incognito. Kreeg verificatiecode en zo kon ik inloggen.

Daarna brower opgekuist en weer verificatiecode ontvangen en zo kon ik terug inloggen.

Probleem lijkt me dus opgelost.

Dat is wel iets wat geregeld gebeurd dat oude cookies precies in de weg staan!

Reageer