Skip to main content

beste, ik heb problemen met mijn webmail ii Ik log in via web of app en kom altijd terecht in

https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.8#/mail Deze is engelstalig en heeft een andere indeling (doorsturen en andere) staan er niet bij! Ik zet de juiste url proximus.be/login/nl/webmail.httml erin en spring altijd terug naar de engelse.  Wat moet ik daar aan doen???

@Bolenbees1953

bovenaan rechts  NL kiezen (klikken)

Indien het niet zo werkt zou het iets met cookies kunnen te maken hebben en probeer daarom eens door in je browser een privé pagina te openen met toetscombinaties:

CTRL ALT N   (bij sommige browser CTRL ALT P)

als erom gevraag wordt alle cookies aanvaarden

Geprobeerd maar geen resultaat ik ga via my proximus nl. naar de webmail proximus en krijg altijd de vervelende https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.8#/mail al verwijderd tik het juiste url proximus.be/login/nl/webmail.httml in en ik kom terug in de bovenste url !!!

Ik heb eens via uw link geprobeerd en kom inderdaad in de Engelstalige versie terecht, als ik bovenaan rechts op “EN” klik kan ik dan op “NL” klikken en ziet er alles normaal ui bij mij. 
mss toch eens met andere browser ook proberen.

Ga ik proberen met microsoft edge hopelijk zie ik dat EN naar NL !! Ik laat nog wel  iets weten, Dank alvast!!

Lukt ook niet met edge, moet ik cookies verwijderen of toestaan?? Ik zie geen EN en NL in de webmail !!! Ik kan het wel laten vertalen met translate, maar de indeling is volledig anders en dat wil ik niet !!

Als ik op de link klikt hierboven kom ik op een Franstalige site van Proximus.  Rechts boven kan ik veranderen naar Engels of Nederlands. Klijk ik op Nl dan wordt mij gevraagd om in te loggen op  myproximus. Een beetje geschift lijkt allemaal!

Lukt ook niet met edge, moet ik cookies verwijderen of toestaan?? Ik zie geen EN en NL in de webmail !!! Ik kan het wel laten vertalen met translate, maar de indeling is volledig anders en dat wil ik niet !!

Als ik jou link gebruik dan krijg ik het volgende:

Zoals je ziet ben ik nog niet ingelogd.
zie jij dan bovenaan rechts dan geen “EN” staan wat ik in het rood omcirkeld heb en als ik op dit klik 

kan ik op “NL” klikken, kan jij dat dan niet ?

Dan krijg ik het volgende scherm:

Dus in het NL waar ik dan kan inloggen.

Dat heb ik gedaan, van EN naar NL en als ik dan inlog kom ik in de engelse versie ( https://webmail.ux.proximus.be/mail/index-rui.jsp?v=PRXUX_2.0.8#/mail ) terecht !! Ik begrijp er niets van, sorry daarvoor !!

Daar juist geprobeerd en het is precies verholpen!! Zeker mijn oprechte dank voor de moeite die je gedaan hebt en hopelijk blijft het zo !! Met vriendelijke groeten

En als je dan naar instellingen gaat (bij u zal het dan wel in het Engels aangegeven staan) 
→ Instellingen (proximus.be)

Dan naar taal regio

Staat dat daar op Nederlands?

indien niet kies dan Nederlands

Probeer zo eens

EDIT: nu zie ik pas dat je gemeld had dat het in orde gekomen is ;-)

Dank U Martin ik hoop dat het zo blijft !!

Ik denk dat het wel aan het browser lag, nu staat het op edge en daarvoor google chrome !!!

Ik gebruik ook de browser Edge, maar al je liever deze van google gebruikt zou je eens kunnen de cookies wissen of mss had je dit al geprobeerd, enfin je ziet maar wat je het liefst gebruikt als browser hé.

→ Cachegeheugen en cookies wissen Google Help

→ Cookies verwijderen, toestaan en beheren in Chrome Google Help

Martin, 

Dank U voor de nuttige websites en dank voor de hulp!!! Grts

Reageer