@JEG als je niet meer kunt inloggen op myproximus via app en ook niet via webversie, dan best mss bellen naar helpdesk 080022800 , kan tot 22u tijdens weekend of proberen te chatten, anders zal het wachten worden tot maandag op hulp van PX moderatoren.
je meldt wel niet of het op beide het geval is zowel op de app versie of via de web versie en kan een hulp zijn voor de PX moderatoren om te weten in welke richting het probleem kan gezocht worden!
Je bent de enige niet die melden dat ze niet meer kunnen inloggen op myproximus dus zal het afwachten worden tot maandag op de PX moderatoren voor verder onderzoek.
Al heel de voormiddag aan het sukkelen om het inlogprobleem op te lossen. Verschillende keren
080022800 gebeld. Telkens weer heel die rimram alvoren je kunt zeggen waar het om gaat. Dan zeker 2 medewerkers aan de lijn gehad. De eerste had mijn zelf opgebeld en ging het oplossen. Ik moest aan de lijn blijven. Na ruim een half uur geen enkele reactie. Dan maar uit miserie gechat. Weer een korte rimram alvorens een medewerker te krijgen. Die laatste ging mijn account verwijderen. Weer geen oplossing. Teruggebeld naar 080022800. Weer die rimram. Deze medewerker ging het weer oplossen.
Hij zou terugbellen. Nu 2.5u verder nog geen antwoord of oplossing.
Ik word er moe van. Heb ik wel een account voor MyPx nodig, anders geef ik het op.
Nogmaals gechat. Nu heb ik plots het verificatieblad kunnen bevestigen. Ik kreeg nu een verificatiecode en na deze ingevuld te hebben kon ik terug inloggen op MyPx. Maar na uitloggen moest ik die verificatiecode opnieuw invoeren. Gaat dat altijd zijn na het uitloggen en bij het terug inloggen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.