Wanneer krijg ik mijn verjaardagscadeau van jullie want ik verjaar deze week zondag
Wanneer krijg ik mijn verjaardagscadeau van jullie want ik verjaar deze week zondag
Ik wist zelf niet dat dit nog bestond! Dan zijn ze mij ook al vele jaren vergeten ;-)
Proximus moderatoren komen pas morgen terug langs om een officieel antwoord te krijgen op je vraag
PS: Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag
Dag
Elke klant dat een MyProximus account heeft en ook zijn of haar verjaardag heeft aangegeven, krijgt een cadeautje als ze jarig zijn.
Nochtans als ik ga kijken in de myproximus-app dan staat er bij de accountgegevens :
Deze informatie is alles wat we weten van itsme:
en daar staat de geboortedatum nochtans aangegeven in de vorm YYYY-MM-DD
Ik ben dan ook eens gaan zien in myproximus webversie onder de accountgegevens.
Daar staat het vakje geboortedatum ‘greyed out’ en kan geen datum invoeren?
Ik heb al jarenlang een my proximus account en mijn geboortedatum staat in mijn profiel maar heb nog nooit een cadeautje gehad. Volgens mij valt de verjaardag toch samen met de geboortedatum. Is dat een cadeautje met interest?
Ok, dan zullen we moeten afwachten tot onze volgende verjaardag
Ondertussen is Myproximus wel vervangen door Proximus+ , dus ….
Dat speelt gelukkig geen rol aangezien myproximus er deel van uitmaakt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.