We zijn blij te kunnen aankondigen dat het aftellen is begonnen: nog maar een paar dagen geduld vooraleer we van Proximus+ kunnen genieten.
Concreet betekent Proximus+ alle MyProximus-diensten die u al kent, plus tal van nieuwe praktische functies om uw energieverbruik, uw verplaatsingen en nog veel meer te beheren.
Meer weten? Klik hier en Proximus+ heeft geen geheimen meer voor jou!
Hoe installeer je Proximus+ ?
Is uw smartphone ingesteld om uw apps automatisch bij te werken? Je hoeft niets te doen! De MyProximus-app wordt automatisch Proximus +
Is uw smartphone ingesteld op handmatige updates? Je ziet dan in de Google Play Store of App Store dat Proximus+ klaar is om geïnstalleerd te worden. Klik op "update" en MyProximus wordt automatisch Proximus+
Hoe inloggen in Proximus + ?
Met itsme (aanbevolen): Als je een itsme-account en de itsme-app hebt, kan je op deze manier inloggen. Een tip: gebruik deze functie ook als je nog geen MyProximus-account hebt.
Met MyProximus: Als u uw gebruikersnaam (e-mail) en wachtwoord kent, kunt u deze gebruiken om in te loggen op Proximus+. In dat geval zal je niet alle functies van Proximus+ kunnen gebruiken, maar krijg je wel alle schermen te zien die je al kon bekijken in MyProximus.
Uiteraard staan wij tot uw beschikking voor eventuele vragen of opmerkingen.
Bladzijde 1 / 1
Ik had de beta van Proximus+ geinstalleerd staan en ook steeds de MyProximus app. Ik heb nu de beta van Proximus+ verwijderd, maar ik kan de finale versie blijkbaar niet installeren. De app is gewoon niet beschikbaar in de Google play store voor mij. De MyProximus app heb ik wel nog op mijn telefoon staan. Enig idee hoe ik kan overschakelen naar de Proximus+ app?
Ter info:
Zoals ik begrepen heb worden we geleidelijk overgeschakeld van Myproximus-app naar Proximus+ wanneer de update automatisch gebeurt en als je toestel niet ingesteld staat voor automatische updates zal je deze maar manueel kunnen updaten als proximus+ ook actief staat voor u.
Wel als ik de Myproximus app zoek in de Play store wordt deze niet gevonden en dus ook de Proximus+ app niet, dus dat is toch vreemd te noemen lijkt me?
Ik heb in de PlayStore gezocht op “Proximus” en zoals je kan zien is de plus app gewoon beschikbaar
Er zijn overigens al diverse reviews (en die zijn niet onverdeeld positief)
Ja dat klopt Mutlie, maar op mijn eigen telefoon dus niet. Als ik ernaar zoek komt er niks naar voor. zie bijlage.
Als ik ga kijken bij mijn ooit geinstalleerde apps staat Proximus+ er wel tussen maar kan ik het niet installeren? Maar de beta wel! Sorry, maar dat begrijp ik niet. Mijn telefoon voldoet aan de vereisten van Proximus+ app dus waarom gaat het niet?
Welke smartphone heb jij dan? Mogelijk is er inderdaad nog iets waarom de nieuwe app nog niet compatibel is . Kan je de oude app installeren? Dan zou ik dat doen in afwachting. En dan zou je de automatische update.moeten binnen krijgen.
Ik kon die Proximus+ ook niet installeren op mijn S24 een goede week geleden op mijn Samsung maar een dag of drie geleden wel, dit is omdat van PX uit dit eerst moet toegelaten worden, maar ik heb natuurlijk mijn oude Myproximus niet eerst gewist.
Ja, hetzelfde hier op mijn Samsung S21FE. Vandaar ook dat ik schreef om de oude app te installeren.
nu moet ik nog mijn pay&go kunnen toevoegen, maar nog niet gevonden.
Ik heb er de Beta terug op gezet. We zien wel op het lukt om de nieuwe erop te krijgen binnen een paar dagen :-) En MyProximus kan ik er niet meer terug op installeren want ook niet beschikbaar omdat deze al gezien wordt als Proximus+ ondertussen.
Ik heb een Honor smartphone trouwens. Komt wel goed zeker? :-)
Het is de traagste app die al ooit gehad heb en de flauwekul met de gastronomische dinges is ok voor kleinmannen.
Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht.
Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht.
Kan ik niet gewoon terug naar die oude app die wel deftig werkte zonder de kinderafdeling erbij?
Ter info in afwachting van een bevestiging van een PX medewerker maandag:
dat zal niet meer mogelijk zijn . Ik zit trouwens ook al met Proximus+
Alle feedback of problemen kan je melden als de app openstaat. Dan moet je goed schudden met je GSM. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht.
Kan ik niet gewoon terug naar die oude app die wel deftig werkte zonder de kinderafdeling erbij?
De app mag dan in een moderner kleedje zitten en er leuk uitzien. Blijkbaar ‘moeten’ sommige benamingen in de engelse taal op het startscherm.
Om aan je Proximus info te komen moet je even verder klikken want dit is blijkbaar niet zo belangrijk meer.
Ik heb deze info reeds doorgegeven in de app ..
Ik heb een Proximus business abo via mijn werkgever.
Vroeger kon ik “inloggen” op de MyProximus app door deze te openen bij gebruik van een mobiele data verbinding en zo mijn verbruik opvolgen.
Deze ongelooflijk handige feature is geschrapt in de nieuwe app waardoor het opvolgen van verbruik niet meer mogelijk is. Kan deze feature opnieuw toegevoegd worden in een volgende release?
Een probleem waar ik vaak tegenaanloop is het feit dat ik de app wil openen en dat ik enkel het logo te zien krijg. Alle apps afsluiten en dan Proximus+ openen brengt geen soelaas.
Geen idee of het een bug is in de app, een probleem met verbinding of een probleem met de telefoon.
Aangezien dat schudden pas werkt eens je in de app zit, laat ik dit hier maar even weten.
en de cache van de app wissen en opnieuw installeren helpt dit ook niet
@Trainferry Als je de app volledig verwijderd en opnieuw installeert, werkt het dan terug?
Is het mogelijk om je lopende verbruik van vast internet in de app te zien? Zo ja, waar precies?
Mss gebruik je ook smartwifi zoals ik en daardoor kan ik dit ook in de PX+app niet opvragen daarom ga ik dan via mijn browser surfen naar → Producten | Proximus waar ik het internetverbruik wel kan zien.
Mss gebruik je ook smartwifi zoals ik en daardoor kan ik dit ook in de PX+app niet opvragen daarom ga ik dan via mijn browser surfen naar → Producten | Proximus waar ik het internetverbruik wel kan zien.
@Martin
Dus als smart-wifi niet gebruikt wordt, moet het wel zichtbaar zijn?
@HadewychT@DaisyS@GeertC
Misschien kan dit in de toekomst toegevoegd worden aan de app, ook als men smart-wifi gebruikt?
Mss gebruik je ook smartwifi zoals ik en daardoor kan ik dit ook in de PX+app niet opvragen daarom ga ik dan via mijn browser surfen naar → Producten | Proximus waar ik het internetverbruik wel kan zien.
@Martin
Dus als smart-wifi niet gebruikt wordt, moet het wel zichtbaar zijn?
@HadewychT@DaisyS@GeertC
Misschien kan dit in de toekomst toegevoegd worden aan de app, ook als men smart-wifi gebruikt?
@rsca_rsca Volgens mij is dit toch de reden, je kan het eigenlijk ook melden met de shaker functie (met je smartphone schudden) waar het venster opent waarin je kunt het probleem melden en dit direct bij de juiste dienst terecht komt waar ook problemen ivm proximus+ oplost worden, ik ga het ook eens melden via de shaker functie, wat ik nog niet gedaan heb omdat ik tot nu toe als alternatief via → Producten | Proximus het internetverbruik opvraag.
De feedback is doorgegeven via de Proximus+ app.
Ter info: Ik heb nog altijd geen reactie gekregen op hetgeen ik doorgestuurd heb via de shaker!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.