Skip to main content

Ik heb mijn factuur van augustus 2x betaald, wat nu? Wordt dit in mindering gebracht in september of hoe regelen jullie dat?

FYI:

Dat wordt inderdaad bij de volgende factuur in mindering gebracht, maar als je daar niet mee moest akkoord gaan dan kan een PX moderator dit ook voor je regelen dat je het teruggestort krijgt.

PS: PX moderatoren komen pas maandag hier terug langs.


Dag @Jessie Lemaire afhankelijk van het bedrag gaat de terugbetaling automatisch. Als je de klantgegevens aanvult, kijk ik het graag voor je na. Groetjes, Heidi


@Jessie Lemaire 

Dag @Jessie Lemaire afhankelijk van het bedrag gaat de terugbetaling automatisch. Als je de klantgegevens aanvult, kijk ik het graag voor je na. Groetjes, Heidi

Ter bijkomend info: 
Noteer (indien dit nog niet gebeurd is) in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens .
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer