Skip to main content

 

 

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het sukkelen om mijn E-press geactiveerd te krijgen en heb de indruk dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word, vandaar dat ik hier even een poging waag.

Ik heb gesurft naar: www.proximus.be/myhln en daar op de paarse “my proximus knop geduwd en de registratie stap voor stap uitgevoerd.

Echter heeft dit geen succes, ik kan nog steeds geen + artikelen lezen. 
Ik dacht iets foutief gedaan te hebben en probeer het nogmaals, maar nu krijg ik de melding “Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt. start hier met lezen”. Wanneer ik op de start knop klik word ik doorverwezen naar de homepage van hln maar kan ik nog steeds geen artikelen lezen. Ik heb ook geen actief abbonement in mijn profiel staan.

Ik nam reeds contact met proximus maar zij sturen mij verder naar HLN, en bij HLN krijg ik niet meer dan probeer je cookies eens te verwijderen.

Het probleem doet zich ook voor op alle platformen (pc en mobiel)

Zijn er mensen die soortgelijk probleem ervaren hebben en weten hoe ik dit kan oplossen? Ik ben al geruime tijd op en neer aan het mailen zonder resultaat..

  • Druk op de paarse link
  • start hier met lezen
  • klik op + artikel
  • kan niet bekijken

 

Bedankt alvast!

Hier werkelijk identiek hetzelfde probleem chats verstuurd, mails verzonden, aan de telefoon gehangen, zeer frustrerend, dit kan toch gewoon niet. En dit al gedurende een hele maand, schandalig is het je word werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd proximus duwt het op HLN en HLN duwt het op proximus, en met het resultaat een mentaliteit van los het dus maar zelf op, HOE DAN !!! Betalen we daar zoveel geld voor elke maand !!!!! 🤬🤬🤬🤬


@deevvb @DKO 

Heb dit ook meegemaakt. Zie onderstaand van klantendienst HLN. Toen was het opgelost. Misschien helpt dit.

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.


Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws


Thx ik ben hier al een maand mee bezig ik ga dit proberen, want het kastje muur verhaal ben ik enorm beu. 


Reageer