Skip to main content
Vraag

order R4WEBSHOP045688544

  • August 18, 2024
  • 10 reacties
  • 144 Bekeken

Besteld op 8 augustus, nog niks ontvangen, geen tracking, geen bpost bevestiging. Enkel de bevestiging van Proximus en van de factuur die bij de bestelling betaald is.

Heb via de chat al de klantendienst gespoken en die beweren dat deze al op het postkantoor zou moeten zijn… wel moeilijk om iets af te halen zonder het barcodenummer m.a.w geen pakket te vinden dus…. 2 dagen levering zijn er ondertussen al 10 geworden zonder succes.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • August 18, 2024

@Fineszse 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlugger verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit nog wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 18, 2024

Gedaan, de profiel aanpassingen


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2024

@Fineszse  Dag, ik heb een IT ticket IM12587466 aangemaakt voor je order. Dit order is niet goed doorgekomen. Men laat je iets weten. Onze excuses alvast.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2024

Ik blijf hier vant kastje naar de muur gestuurd naar te worden, via de chat ofwel slechte informatie of ellendig lang wachten op response, doorgestuurd worden enz. Telefonisch bereik ik niet eens een gesprek, wordt er constant af gegooid… kan de bestelling niet geannuleerd worden en herstarten, neemt waarschijnlijk minder dan 11 dagen tijd in beslag.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2024

Nu zou ik moeten opnieuw bevestigen via een mail… die ook maar onderweg blijft….

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2024

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 20, 2024

Groot probleem precies…. 🙄


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 22, 2024

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.

Ik wacht,,,,,blijkbaar het enige wat ik moet doen…...


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 23, 2024

@Fineszse  Ik heb vandaag je Ticket nog geescaleerd daar er geen beweging meer was.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 23, 2024

@Fineszse Toestel staat met levering op 27/8. Groetjes