Skip to main content
Vraag

order R4WEBSHOP045688544

  • 18 augustus 2024
  • 10 reacties
  • 138 Bekeken

Besteld op 8 augustus, nog niks ontvangen, geen tracking, geen bpost bevestiging. Enkel de bevestiging van Proximus en van de factuur die bij de bestelling betaald is.

Heb via de chat al de klantendienst gespoken en die beweren dat deze al op het postkantoor zou moeten zijn… wel moeilijk om iets af te halen zonder het barcodenummer m.a.w geen pakket te vinden dus…. 2 dagen levering zijn er ondertussen al 10 geworden zonder succes.

This topic has been closed for comments

10 reacties

Martin
  • 33528 reacties
  • 18 augustus 2024

@Fineszse 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlugger verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit nog wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 18 augustus 2024

Gedaan, de profiel aanpassingen


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 19 augustus 2024

@Fineszse  Dag, ik heb een IT ticket IM12587466 aangemaakt voor je order. Dit order is niet goed doorgekomen. Men laat je iets weten. Onze excuses alvast.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2024

Ik blijf hier vant kastje naar de muur gestuurd naar te worden, via de chat ofwel slechte informatie of ellendig lang wachten op response, doorgestuurd worden enz. Telefonisch bereik ik niet eens een gesprek, wordt er constant af gegooid… kan de bestelling niet geannuleerd worden en herstarten, neemt waarschijnlijk minder dan 11 dagen tijd in beslag.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2024

Nu zou ik moeten opnieuw bevestigen via een mail… die ook maar onderweg blijft….

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 19 augustus 2024

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 20 augustus 2024

Groot probleem precies…. 🙄


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 augustus 2024
Luc.M schreef:

@Fineszse  Best je IT ticket afwachten.

Ik wacht,,,,,blijkbaar het enige wat ik moet doen…...


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 23 augustus 2024

@Fineszse  Ik heb vandaag je Ticket nog geescaleerd daar er geen beweging meer was.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 23 augustus 2024

@Fineszse Toestel staat met levering op 27/8. Groetjes