Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb mega fiber 500/500. Downloadsnelheid is in orde maar de uploadsnelheid is maar 103mbit volgens speedtests (proximus speedtest, ookla of google, allemaal geven ze hetzelfde resultaat), 120mbit volgens windows task manager. Wifi of PC rechtstreeks verbonden met router met (verschillende) cat6 kabels geeft identiek hetzelfde resultaat dus heb het idee dat er een 120mbit cap staat als upload op mijn verbinding. Is het mogelijk dat jullie een speedtest kunnen doen om dit te verifiëren? Heb dit probleem al +7 maand, (vanaf ik klant ben geworden), heb in die tijd meerdere keren alles reboot/10 minuten uit de stekker getrokken maar dat loste het niet op. Alvast bedankt
Vraagje . Ik wil mijn robotstofzuiger linken met zijn app . Maar die app werkt op 2.4ghz en blijkbaar is mijn wifi 5ghz . Heb zitten rondkijken hoe ik het kan veranderen . Heb wel iets gevonden maar ik zit vast op een stuk, iets met slimme wifi . Dat vind ik nie op de proximus app
We hebben momenteel een Flex pakket met Internet Maxi (koper). Fiberklaar heeft op onze vraag een fiberaansluiting binnengebracht.Ondertussen heeft Proximus ons al enkele mails gestuurd om te upgraden naar Fiber (voor 5 EUR meer per maand ; in een andere mail persoonlijke promotie gratis gedurende 12 maand). Voorlopig heb ik nog niet toegehapt want nog enkele vragen.Ik versta hieronder dat de upgrade naar een Maxi Fiber zou zijn (500/500). (aangezien prijsverschil 5 EUR)Klopt het dat buiten een hogere snelheid, we dan , ondanks de meerprijs, zouden inboeten aan flexibiliteit tov ons huidig pakket? Ik zie bvb volgende verschillen:Maxi Fiber heeft geen vaste lijn inclusief (die we nu wel hebben) Flex Emergency Internet lijkt niet incl in Maxi Fiber, wat dan bij panne ? 2 Wifi boosters die in huidig pakket mogelijk zijn, zijn niet in Maxi FiberAls dit klopt, zouden we voor dezelfde functionaliteiten naar Giga fiber moeten gaan (+15 EUR).Ik ben bestaande klant sinds meer dan 10 jaar en zoa
Ik krijg sinds kort van 3 sms nummers hetzelfde bericht. Ik heb niks aangevraagd en weet dus ook niet van waar ze komen. Bericht=Zit u met iets? Onze coach kan u helpen met vragen over liefde, geluk, werk. Dit krijg ik van 3 nummers: 9336 9373 9636 Stop sturen helpt niet en kost ook nog eens geld. Wie kan mij helpen? Sabrina
BesteIk heb afgelopen zaterdag een bestelling gedaan via een promotie "gsm met abbonnement". Ik heb geen mail gekregen met de bevestiging van de bestelling en ook staat er niks in "mijn bestellingen" in mijn Proximus account.Na lang bellen naar jullie klantendienst heeft iemand mij hiervan het contract via mail doorgestuurd die het bestelnummer bevat en de overeenkomst tussen mij en Proximus van ontvangst van mijn gsm in ruil voor het aangaan van een abbonnement. Ik heb hier verder niks meer van gehoord en ik krijg niemand meer vast via telefoon en heb ondertussen al drie formulieren ingevuld met mijn klacht\vraag. het geld is alreeds van mijn rekening afgegaan en aangezien ik wel een bestelnummer heb zou dit ergens moeten bestaan. Alleen heb ik hier geen mogelijkheid om mijn pakket op te volgen. Zou iemand hier mij kunnen mee helpen?Met vriendelijke groetenBen Brullemans-Verdeyen
Vorige zondag werkte alles nog, gisteren start ik mijn thuis-PC weer op en kan ik geen mails meer versturen (wel ontvangen). Webmail werkt, het heeft dus te maken met de instellingen op mijn PC, maar ik heb niets gewijzigd. Dit is de foutmelding die ik krijg:"verzenden... rapporteerfout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 530 Authentication required."Kan iemand me helpen en zeggen wat ik moet checken in de accounteigenschappen en wat er moet staan?Bednakt,Ludo.
Ik heb een android afstandsbediening en deze was gekoppeld aan tv om hem universeel te maken. Nu staat de tv box in de kast en reageert niet meer op afstandsbediening. Dus home-instellingen..ontkoppel. dit gebeurd, maar hoe kan je nu de instellingen menu van tvbox verlaten want proximus afstandbediening gaat niet meer en op tv afstandsbediening is daarvoor geen keuze. Tijdelijk terug gekoppeld. Hoe instellingen menu verlaten na ontkoppelingGuy
Ik verander binnenkort van provider maar krijg mijn email niet op mijn outlook geopend. krijg steeds de melding dat ik de provider moet raadplegen. Kan ik de proximus mail app nog gebruiken na de overstap
Hallo Net terug na twee weken vakantie en de TV decoder V6 lijkt niet meer op te starten en wordt niet herkend door TV: Samsung TV geeft melding "Geen HDMI signaal". Kabelaansluiting werd nagezien en is in orde. Gedrag TV decoder V6: 1. Power lampje brand even rood2. Power lampje gaat uit3. SIG lampje wordt even blauw4. SIG lampje gaat uit5. HD lampje knipper even rood6. HD lampje gaat uit. 7. Begint opnieuw bij stap 1. … Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen? BedanktGlenn
ping relay.proximus.bePinging relay.glb.proximus.be [195.238.20.30] with 32 bytes of data:Request timed out.Request timed out.Request timed out.Request timed out.Ping statistics for 195.238.20.30: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss), ping smtp.scarlet.bePinging smtp.scarlet.be [193.74.71.25] with 32 bytes of data:Reply from 193.74.71.25: bytes=32 time=10ms TTL=246Reply from 193.74.71.25: bytes=32 time=10ms TTL=246Reply from 193.74.71.25: bytes=32 time=10ms TTL=246Reply from 193.74.71.25: bytes=32 time=10ms TTL=246Ping statistics for 193.74.71.25: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 10ms, Maximum = 10ms, Average = 10ms Scarlet will geen relay spelen voor Proximus en blokkeert meteen mijn emails als onverzendbaar 😭Of is er iets veranderd? oei de r is uit de titel gevallen .. haastige spoed ...
Zijn er nog gebruikers met dit probleem.Met regelmaat als ik mijn V7 decoder opstart uit standby stand,heb ik geen geluid (enkel beeld),en mùoet ik steeds reset (volledige heropstart) doen om het probleem op te lossen.Weet er iemand wat de reden kan zijn,niets is aan mijn opstelling gewijzigd of wat dan ook.
Ongeveer elke 2 weken dien ik de bbox opnieuw op te starten omdat het internet zeer traag of helemaal niet meer werkt. Dit geldt voor de wifi als voor de utp aansluiting. Bbox staat in midden van huis en er staat een switch met 2 access points en vaste lijn naar computer. Vaak daalt de downloadsnelheid eerst naar 10-14 mbps ping 150-300 ms upload snelheid 0,0 to 1 mbps om vervolgens helemaal weg te vallen, soms hersteld het zichzelf als we niet thuis zijn (ik zie dat het alarmsysteem geen wifi meer heeft en op backup draait) maar pas na een herstart doet alles weer normaal, download 50-60 mbps, ping 13 ms en upload 2.1 mbps. De tv in de woonkamer blijft het wel goed doen (decoder rechtstreeks via bbox) maar slaapkamer (via accesspoint) hapert of staat stil. Wellicht zijn er apparaten die eea verstoren maar het vreemde is dat het toch elke keer ca 2 weken goed gaat ?
Na 43 jaar en ontelbare prijsverhogingen heb ik uiteindelijk beslist om te veranderen van internetprovider. Afspraak werd gemaakt via easy- switch op 29 juli . Een prachtige dag maar wie komt er niet af… Proximus . Op 30 juli krijg ik een mail dat mijn afspraak van gisteren niet kAn doorgaan... volgende afspraak vandaag 7 augustus met de verzekering dat mijn nieuwe afspraak extra zal opgevolgd worden. Vandaag weer een prachtige dag maar ik voel dat er weer iets niet goed zit dus om 13 u mail ik naar MV dat ze die extra opvolging toch niet vergeten zijn. 45 minuten later krijg ik een telefoontje om te zeggen dat mijn afspraak WEER eens niet zal doorgaan en dat ze mij weer eens 2 weken verzetten. Ondertussen blijft mijn dure abonnement maar doorlopen. Prachtige service...
bij het openen voor my proximus krijg ik volgend antwoord ; deze pagina werkt niet http 502
De proximus+ app gaat niet meer open. De app verwijderen en herinstalleren geeft geen oplossing. De app blijft op zijn beginscherm hangen.Via de website kan ik wel myproximus openen en eigenlijk heb ik daar voldoende informatie.
Grote e-mail providers, zoals Gmail (Google) en Outlook/Hotmail verplichten OAuth2 als authentificatie methode, kwestie van beveiliging. Proximus heeft deze verplichting nietMijn instellingen: Aangezien alles werkt, voorlopig geen probleem.Maar gaat dit wijzigen? (en aangekondigd worden?)Zou hier een verband zijn met Outlook 2013 en de problemen die hier al eens gerapporteerd worden?
Besten,Ik heb een voicemail/phonemail boodschap gekregen van een firma maar de beller heeft zijn telefoonnummer niet ingesproken. Ik heb enkel de robotaankondiging gehoord “u heeft een gemiste oproep van het nummer … etc” maar ik loop niet constant met potlood en papier rond … 😁Bestaat er een mogelijkheid om dat te herbeluisteren? Ik heb,vrees ik enkel maar de basic phonemail …TIA
mijn skynet is gehackt. Mijn paswoord is door iemand anders aangepast , waardoor ik het zelf niet meer kan aanpassen. kan mails niet meer raadplegen. Contacten hebben een mail in mijn naam gekregen die ik niet zelf verstuurd heb.
Vannacht zijn alle opgenomen afleveringen van series verdwenen. Dit zowel via de decoder als via de picks app.Eerst kwam er fout P131 " er ging iets fout - niet beschikbaar "Dit bij meerdere afleveringen op verschillende zenders. Dan maar herstart router en uitschakeling decoder en herstart / dan blijken al deze serieopnames weg te zijn.Enkel nog films zichtbaar.Ook in de picks app op smartphone is alles weg.Lijkt me dus niet specifiek een V7C probleem te zijn. Hulp wordt geapprecieerd. Mijn profiel is ingevuld.
Beste, Vandaag 2de herinnering gekregen van een factuur! Ben sinds enkele maanden bij telenet!Ik betaal deze dus niet!! Is al 3 de keer dat ik zo een factuur krijg! Steeds voor gebeld en de laatste persoon zei dat ze gingen regelen dat dit in de toekomst niet meer ging gebeuren!! Niet dus!! Deze keer bel ik jullie niet meer, is tijdroof!! Factuur heb ik niet meer en ook geen klantnummer, daar ik geen klant meer ben bij jullie met de zaakMvg,Artama bvOnze Lieve-Vrouwstraat 349280 Lebbeke
Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Internet Box gekregen. Ik gebruik deze enkel om de VDSL-verbinding te maken, wifi en intern netwerk wordt geregeld door een FritzBox 7530. Ik heb ondertussen de Fritzbox een eigen IPoe-sessie kunnen laten opzetten door de Internet Box in BRIDGE-modus te zetten. Dat werkt nu allemaal.Echter kan ik nu niet meer via VPN inloggen op de Fritz ox en dus mijn thuisnetwerk. Dit heeft gewerkt met dezelfde instellingen met een BBox 3. Ik krijg de melding dat mijn Fritzbox geen openbaar IPv4-adres heeft, waardoor er geen connectie kan gemaakt worden. Ik zie inderdaad dat ik een 192.168.129.x- adres heb ik de Fritzbox. Hoe kan ik dit terug laten werken?
Gedurende een 3-tal maanden problemen gehad met kijken naar opnames en met herstarten van programma’s.Na meerdere (4-5) telefoontjes naar Proximus, met herstarten, resetten, HDMI kabel vervangen etc .. eindelijk een andere identieke, type V7, decoder ontvangen.op 28 mei ll.Nu begint de lijdensweg opnieuw ….. Hulp gevraagd !Alvast bedankt
Sinds een kleine 3 of 4 maanden ben ik nieuwe klant geworden bij Proximus met een totaal pakket , dus tv en vast internet en 2 gsm nummers. In deze maanden heb ik al meer problemen gezien via de My Proximus website als ook met de My Proximus app. Regelmatig lopen deze vast , geen juist verbruik , of de vermelding ‘oeps er loopt wat mis’ , of er loopt iets mis maar aan onze kant. Via de website blijft het vandaag maar laden kom geen stap verder. En ja heb al cashe en cookies geleegd andere browser geprobeerd want ben geen leek op dit vlak en weet wat de eerste stappen zijn die men moet zetten.Kom van Telenet af en daar had ik deze problemen nooit ondanks dat ze daar ook veranderingen doorvoeren. Het is dan ook wel erg frustrerend dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken. Ja je kan via de My Proximus app schudden voor problemen maar dan kan je veel schudden kan ik je zeggen dus dat heeft geen nut.Weet nu niet of er andere zijn die dit ook ervaren maar ik verwacht toch dat het alle
Ik ben sinds kort proximus klant, nu vroeg ik mij het volgende af, Als ik en programma betalend wil oproepen zoals bv binnen kort de nieuwe afleveringen van familie waar kan ik deze vinden?
reeds meer dan een jaar kan ik op geen enkele manier een orange nummer bereiken, ik heb reeds contact gehad met proximus; alsook met orange, maar dat lijkt allemaal in orde zijn volgens hen. ik kan geen berichten sturen, niet bellen, geen whatsapp. we hebben ook geen blokkades staan. als ik prive bel lukt het wel, dus alleen bellen lukt wel op deze manier. heel bizar. wat kan dit zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.