Skip to main content

Blijkbaar is onze glasvezel stuk, ik bel hiervoor rond 12h30. Er ging een technieker komen na 17h. Om 15h krijg ik telefoon dat de technieker niet gaat kunnen komen. Ik leg uit dat niets nog werkt en we een winkel hebben en dat we echt een technieker nodig hebben. Men ging zorgen voor een technieker , hij zou mij rond 16h30 bellen om te laten weten om hoelaat hij er zou zijn. Om 17h40 nog steeds niemand gehoord , ik bel terug en weer zeggen ze mij dat de technieker verwittigd is en hij zal langskomen. Ik heb tot 20h in de winkel zitten wachten en niemand gezien. Ik bel terug maar omdat het na 21h is kan de medewerker de technieker niet meer bellen. Dit kan pas morgenvroeg en de technieker zou dan pas ten vroegste om 11h kunnen komen. Ik zeg dat dat niet kan, het is zaterdag morgen en onze winkel gaat open om 10h, daartegen moet alles terug werken. De persoon zegt : bel morgenvroeg terug en hij hangt de telefoon op! 

Ter info: Hier komen de Proximus moderatoren pas maandag terug langs op het forum.

in het weekend kan je wel de helpdesk nog bellen : 

Ja die heb ik al een aantal keren aan de lijn gehad ,, ik zocht een klachtenformulier maar nergens te vinden 

Eens googelen met « Proximus klachtenformulier » 

@Wauters mss via deze weg dan → Stuur je klacht naar complaints@proximus.com

op hun site vind ik dit → Een klacht indienen via telefoon of per e-mail | Proximus

Reageer