Skip to main content

Wanneer wordt het mogelijk om ondertitels te voorzien bij proximus pickx online tv op de laptop?

@mods Iemand die een update kan geven?

Het gaat om alle Vlaamse zenders zoals VRT, Play zenders etc.

Nu kan je noch in de app, noch op de website kiezen voor ondertitels voor slechthorenden.

Dit zou toch minstens kunnen toegevoegd worden...

Dat is echt een goede vraag. Ik wacht met spanning op een positief antwoord. Is die vraag echt al twee jaar geleden gesteld? 

Dat is echt een goede vraag. Ik wacht met spanning op een positief antwoord. Is die vraag echt al twee jaar geleden gesteld? 

Blijkbaar wel. Vind het ook raar, want dit is de enige vraag die ik erover terugvond. Bij Telenet was dit wel toegevoegd.

heb ik hier toch in het verleden nog tegengekomen, enfin het belangrijkste is dat het doorgegeven wordt

NB: je kan het voorstel ook posten in de rubriek: Jouw ideeënbus | Proximus Forum

Ik heb dit nagevraagd en ze zijn ermee bezig. Er zijn echter nog problemen opgedoken waardoor de lancering nog niet kan gebeuren. Een juiste datum kan ik dus niet geven. Dit kan ook nog wel een tijd duren. 

@HadewychT Thanks tho voor het navragen! Hopelijk duurt het nu niet nog eens 2 jaar eer het geïmplementeerd wordt.

Reageer