Skip to main content

Ik heb een nieuwe gsm gekocht met abo . Heb deze nooit kunnen gebruiken omdat ik fabriekscode moest ingeven. Heb de gsm terug naar Proximus gedaan en ze hebben hem naar de reparatie dienst gestuurd. Daar een datum deze niet te repareren valt. Ni ben ik de aankoopkost kwijt. Moet ik nog 2j betalen van de gsm op mijn abo en moet ik 90€ aan nakijken kosten betalen. Dit kan toch niet.

Mvg

@Kristel1977 

Om dit te kunnen nakijken en om u vlugger te kunnen verder helpen is er Hiervoor bijkomende info nodig:

vul je in je forum profiel je klantgegevens aan.

laat ons iets weten als je t hebt aangevuld!

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

&

Wet op de garantie | FOD Economie

Er bestaat een hiërarchie van middelen die ter beschikking van de consument staan:

1. U heeft het recht de kosteloze herstelling of de vervanging van het goed te eisen (te kiezen door de consument, maar in functie van wat mogelijk en redelijk is).
  2. Daar waar een herstelling of vervanging onmogelijk is of voor de verkoper onevenredige kosten met zich mee zou brengen, kunt u een prijsvermindering of de ontbinding van het verkoopcontract eisen.

@Kristel1977 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan laten we het verder voor u onderzoeken.Welk type gsm was het en in welk shop heeft u het binnengebracht.Groetjes,Joel

Reageer