Skip to main content

Eventjes op het forum mijn relaas doen. Hopelijk komt er hieruit misschien een oplossing.

Toen wij 5 maand geleden naar onze nieuwe woonst trokken lag er een concurrent.
wij wouden bij proximus blijven, dus onze verhuis zo geregeld.

Komt er een technicus langs die zegt “op jullie kabel zit geen signaal, de lassers moeten komen”, na wat computerwerk was de vroegste datum 5! weken verder. dit was voor ons als gezin met 4 kinderen niet haalbaar om zolang zonder internet/tv te zitten. Waarna we dan maar overgestapt zijn naar de aanwezige concurrent.

Nu zijn we iets of wat teleurgesteld in het aanbod tegenover we bij proximus hadden qua telefonie/netwerk. Dus willen we nu terug overstappen. Ik regel alles via de website en probeer info toe te voegen omtrendt de situatie.

Aan de telefoon vertel ik de medewerker dat er de vorige keer vertelt geweest was dat de lassers moesten langskomen vooraleer de installatie kon plaatsvinden.

Dus om vertraging te vermijden meld ik dit, krijg ik doodleuk te horen “enkel een technieker kan dat bevestigen”, ja het is bevestigd geweest de vorige keer en er was toen een afspraak 5 weken verder ingepland.

dus… binnen 2 weken een technieker die langskomt om niets uit te voeren, en waarschijnlijk een afspraak met de lassers te maken… terwijl die wachttijden vermeden kunnen worden.

Iemand een oplossing?

@vandaelenicky Proximus moderatoren komen maar pas maandag hier terug langs op het forum en omdat zij dit verder zouden kunnen onderzoeken en /beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer