Vraag

Waar kan ik een formele klacht indienen via email bij Proximus?

  • 14 February 2022
  • 5 reacties
  • 977 Bekeken

Vandaag ontving ik ongevraagd onderstaande e-mail van Proximus. Hierop reageren via reply is onmogelijk en een e-mail adres om een formele geschreven klacht in te dienen is onmogelijk op de website van Proximus te vinden en willen ze ook niet opgeven als je hun dat telefonisch vraagt. Bij deze plaats ik dus mijn klacht maar op het forum, in de hoop dat Proximus hier mee aan de slag gaat. Annuleren van deze bestelling via het nummer 0800 22 800 zoals ze aangeven is blijkbaar ook niet mogelijk.

 

 

 

Beste,


Ik heb dit helemaal niet besteld. Ik verzoek u dus met aandrang deze bestelling te annuleren. Gelieve te noteren dat ik deze handelswijze van ongevraagde contractafsluiting helemaal niet op prijs stel. Bij herhaling van dergelijke communicaties zal ik overwegen om al mijn diensten bij u op te zeggen.
Graag bevestiging van de annulering van dit fiber pack.

Groeten, 
Patrick Hofman 

 

 

 

Op 14 feb. 2022 om 15:20 heeft Proximus <info.order@proximus.com> het volgende geschreven:

 
Dag Patrick,
 
Bedankt voor uw interesse in fiber!
 
We hebben uw aanvraag met succes geregistreerd met referentienummer 923685431. Dit komt van pas als u nog vragen hebt.
 
Uw Fiber pack: Flex Fiber
 
Goed nieuws: u geniet van een gratis installatie* én een promotie op uw Fiber pack gedurende 12 maanden.
 
De aanleg van fiber zal in de komende maanden geleidelijk aan gebeuren in uw stad. Wij houden u hiervan op de hoogte en nemen terug contact met u op om de keuze van uw Fiber pack te bepalen.
 
 
Tot binnenkort,
 
Het Proximus-team
 
 
Voorwaarden van de actie
* Gratis installatie: aangeboden voor elke activering van een Fiber pack, of u nu Proximus-klant bent of niet. Indien u een ander fiber product hebt gekozen, zoals enkel Fiber Internet, zal een installatiekost van €59 aangerekend worden voor een nieuwe installatie.
 
Goed om weten
Levering: de diensten worden pas geactiveerd als fiber daadwerkelijk door Fiberklaar, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de aanleg van het fibernetwerk, in uw stad beschikbaar is en door een van onze technici op het installatieadres wordt geïnstalleerd. Proximus zal u op de hoogte houden van de voortuitgang van de uitrol van fiber in uw stad en zal u uitnodigen om een afspraak te maken met één van onze technici.
 
Internetsnelheid: op basis van uw adres krijgt u gedetailleerde informatie over uw vaste internetsnelheid op www.proximus.be/internetsnelheid zodra de fiber uitgerold is. Meer algemene informatie over de internetsnelheid is beschikbaar op www.proximus.be/internetpolicy.
 
Kijk op www.proximus.be/kwaliteit voor meer informatie over de kwaliteit, dekking en snelheid van ons mobiele netwerk.
 
Herroeping: u heeft een herroepingsrecht tot 14 kalenderdagen volgens de geldende voorwaarden en bepalingen.
 
Annulering van de voorbestelling: u kunt uw pre-order op elk moment kosteloos annuleren via onze klantendienst 0800 22 800.
 
Contact info: voor vragen over de online bestelling van uw producten? Contacteer ons op het gratis nummer 0800 22 800.
 
Algemene informatie
Tenzij anders is overeengekomen, wordt uw overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd. U kunt uw contract van onbepaalde duur op elk moment kosteloos schriftelijk opzeggen.
 
Algemene voorwaarden
Ik heb kennis genomen van de algemene en/of bijzondere voorwaarden en aanvaard de omschreven voorwaarden en de verplichting tot betaling van de bestelde producten en diensten.
U zal gecontacteerd worden om ons uw betalingsinformatie door te geven van zodra de fiber in uw stad beschikbaar is en dat uw dienst geactiveerd kan worden.
Ik ben op de hoogte gebracht van het privacybeleid van Proximus. In het privacybeleid staat hoe ik kan voorkomen dat mijn gegevens worden gebruikt voor marketingdoeleinden.
 
Informatiefiches
De informatiefiches van de hierboven vermelde bestelde dienst(en) zijn beschikbaar op www.proximus.be/infofiches of op aanvraag via het nummer 0800 22 800 of in een van onze verkooppunten. Wij verzoeken u deze uit te printen en/of op uw harde schijf op te slaan.
 
 

 
© Alle rechten voorbehouden, Proximus 2022 | Wettelijke vermeldingen | Privacy
 
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118 BPOTBEB1


This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality


5 reacties

FYI: Indien nog niet gebeurd,  ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Forumprofiel aangevuld. Benieuwd hoe en wanneer Proximus gaat reageren.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Patrick_0276 dossier 49400742 werd hiervoor aangemaakt. Ik neem dit dossier zelf in behandeling en sluit het af zonder de aanvraag in te leiden. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Dag Heidi. Bedankt voor de tussenkomst. Vraag blijft wel hoe het kan dat jullie als bedrijf dergelijke werkwijzen kunnen tolereren van jullie werknemers of aangestelden. Hopelijk kunnen jullie dit in de toekomst vermijden.

Reputatie 7
Badge +3

Uiteraard werd er ook feedback gegeven aan de betrokken dienst, voor betere opvolging in de toekomst!

Reageer