Skip to main content

Ik wil mijn Galaxy A12 vervangen.

In aanmerking komt de Galaxy S23 128 GB 5 G omdat ie iets kleiner is dan mijn A12.

Nog een optie was de A24 (zonder Fe of +) omdat ie ook kleiner is.

Bij  Essec vernam ik dat wanneer ik een van deze toestellen zou nemen dat mijn abonnement automatische moet verhoogd worden. De man van Essec was zo correct om te zeggen dat ik helemaal geen zwaarder abonnement nodig heb.

Mijn vraag nu.

Waarom moet ik een ander abonnement nemen als ik een van bovenstaande gsm's zou aanschaffen?

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum

Concreet zie ik niet in waarom u van abonnement zou moeten veranderen tenzij het over een combinatie GSM+abo (op 24 maand afbetaling) gaat 

Deze GSM+abo combinaties) zijn enkel mogelijk met “nieuwe” abonnementen en niet met “oude” niet meer commerciëel meer aangeboden abonnementen (deze die voorlopig voorlopig actief zijn voor bestaande combinaties)

Voor zover ik kan zien is bv.

een S24 128 GB beschikbaar bij Proximus bv. in combinatie met onderstaande GSM+abo abonnementen

Samsung Galaxy S24 128GB Onyx Black | Proximus

& meer algemeen voor Proximus Samsung zie

Beste smartphones met of zonder abonnement | Proximus

 

P.S.

Indien u geen GSM+abo (= met dataphone optie) nodig hebt is er geen enkele reden om van abo te veranderen (totdat Proximus dit mobiele abonnement XYZ ook voor bestaande klanten stopzet en u hiervan tijdig ( minstens 1 maand vooraf) via de factuur op de hoogte brengt


@PaulBonnyns ,

Voor je een nieuw toestel bestelt heb je steeds de keuze als klant. Met abo  betaal je slechts een fractie van de prijs en betaal je iedere maand meer aan abonnement tot je toestel afbetaald is. Zonder abo betaal je meestal het toestel met korting(+/- €50) maar blijf je je oude  abonnement behouden.

Mvg 

Artie 

 


Bedankt voor de nuttige info.


@PaulBonnyns Alvast bedankt voor de reeds gegeven info @M_016 @Artie  Groetjes,Joel


Reageer