Skip to main content

 Probleem met server,  programma’s herstarten, uitgesteld kijken, beeldkwaliteit? Niets lukt al twee weken niet meer? Hopelijk kan Proximus dit oplossen.

 

@tobesomeone hoe is deze verbonden met internet, met een directe utp kabel of zit er nog andere apparaten tussen de verbinding of via wifi??


Proximus moderatoren komen maar pas dinsdag hier terug langs.

Het is ook niet helemaal duidelijk uit je uitleg of je Proximus reeds op de hoogte gebracht hebt van dit probleem en of ze al één of ander oplossing voorgesteld hebben of je gemeld hebben waar het probleem zit enz....

Ook is het niet duidelijk of je decoder rechtstreeks verbonden is met de Bbox/internetbox via een Utp kabel of dat er nog andere draadloze oplossing tussen staan.

  • Heb je reeds de toestellen gereset zoals de Fibermodem, Internet box en decoder, dit indien herstarten* van die toestellen niets opgebracht heeft. → *herstart je toestellen 
  • Bijkomende info over resetten: fibermodem door het reset knopje 20sec ingedrukt te houden. Als die terug volledig opgestart is dan decoder stroomloos zetten en je b-box/Internet box resetten
    Indien die ook volledig opnieuw opgestart is en je terug kunt surfen dan Je TV Box resetten.
  • As dit allemaal wel al gebeurd is dan gewoon afwachten tot de PX moderatoren dinsdag hier reageren en omdat ze u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
    Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien nog niet gebeurd).
    In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je probleem.
    Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is..

@tobesomeone 

Heb je ook een aanpassing laten doen in je abonnement ? Heb je iets zelf aangepast ? 

Je titel Fiber ..? heb je dit onlangs gekregen ? 

Meer info is wenselijk zoals hier boven ook al vermeld. 


Wacht nog steeds op de reactie van een medewerker. 


Ik heb de zelfde probleem aan de hand gehad met de tv box 7c ,deze was verbonden via wifi en heb ze gewoon via utp aangesloten en het probleem was meteen opgelost 


@tobesomeone 

Speciaal enkel op een medewerker ? 

Weet dat er hier moderatoren zijn en die reageren niet elke dag. En wij proberen je ook enkel maar te helpen dus vandaar ook de vragen die gesteld zijn om je verder te helpen. Maar goed blijkbaar wil je enkel met een medewerker spreken dan kan je net zo goed de klantendienst bellen en daar een woordje uitleg vragen. Dan heb je daadwerkelijk een medewerker die je spreekt; 


@tobesomeone 

Heb je zowel de modem, booster als de decoder eens herstart.

Het signaal komt in ieder geval goed toe tot op de modem.

 

Geert


Reageer