Skip to main content

beste

 

sinds een paar dagen heb ik geen 5G mobiel netwerk in de buurt Wilsele waar ik werk, in Kessel-Lo waar ik woon werkt het normaal, op mijn scherm staat wel 5G vermeld maar toch krijg ik steeds de melding problemen met het netwerk, ja ik heb al een paar keer mijn smartphone opnieuw opgestart. mij gaan jullie toch niet wijs maken dat daar nog geen klachten zijn van binnengekomen. vorige week waren er geen problemen.

@halo 

we gaan dit verder navragen bij de betrokken dienst

Graag in “ticket” in je forum profiel de juiste straat waar het over gaat? je gsm nr? Dan kunnen we gericht laten onderzoeken.

Groetjes

Tina 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


het probleem doet zich voor Kolonel Begaultlaan  Wilsele, profiel is bewerkt.

 


@halo

we gaan dit verder navragen bij de betrokken dienst

Graag in “ticket” in je forum profiel de juiste straat waar het over gaat? je gsm nr? Dan kunnen we gericht laten onderzoeken.

Groetjes

Tina 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

is gebeurt , de straat is kolonel begaultlaan Wilsele 


@halo 

bedankt, je vraag voor nazicht is doorgestuurd.

groeten

Tina


@halo

bedankt, je vraag voor nazicht is doorgestuurd.

groeten

Tina

thx voor de snelle service, heb terug mobiel 👍