@Peter62
Is je decoder verbonden met een kabel rechtstreeks aan je BBOX of is dat via Wifi of heb je een andere verbinding dan aan de BBOX ? Dus eigen router of via wifi via een eigen router ? Of andere apparatuur ?
Ter info, het vorig topic (zonder oplossing)
@patrick1981 alles is via kabel
ik heb ook al kabels uitgetrokken en terug ingestoken.
Nu, op 15 minuten 10 keer uitgevallen
@Peter62 maar je internetverbinding en wifi verbinding met andere apparaten blijft wel in orde op dat moment dan?
Ik weet niet of de PX moderatoren
ook je lijn al eens gecheckt hebben op eventuele fouten, mss dat ze zo iets kunnen ontdekken!
@Peter62
Heb je op dit moment nog onderbrekingen op de digitale tv?
Ik heb je aansluiting uitgemeten en de resultaten zijn goed.
Geert
@GeertC Woensdag, nieuwe kabel van decoder in een ander RJ45 contact gestoken en alles werkte weer.
Het rare is dat ik gisteren de oude verbinding terug nam en tot nu toe werkt alles nog.
Afwachten wat er nu verder gaat gebeuren.
Hier gebeuren toch rare dingen. Ik kan op het terras bellen met smartphone, en mijn vrouw heeft dezelfde en die kan er niet bellen.
@Martin alles, behalve tv, werkte goed.
@Peter62 Onze excuses dat we op je andere post niet goed gereageerd hebben.
We wachten dan even af wat het geeft nu je die kabel hebt herstoken. Het kan een slecht contact geweest zijn daar. Hou ons zeker op de hoogte.
Ivm de gsm kan je volgende test eens doen om te zien waar het probleem zit : Steek jouw simkaart eens in de gsm van je vrouw en de hare in jouw gsm. Dan kan je zien of het probleem gelinkt is aan de simkaart of aan het toestel.