Skip to main content

Sinds vandaag werkt HLN+ plots niet meer.

Ik heb dit vorig jaar ook gehad en dan is het via dit forum opgelost geraakt. Zelf had ik geen succes na diverse contacten met proximus en HLN, die de fout op elkaar staken.

Ook hier geen toegang op de HLN+ artikelen sinds deze morgen, eens uit en ingelogd in de HLN-app maar zonder resultaat, zowel op laptop als op de GSM HLN-app.
Wacht wel tot morgen.. misschien komt dit daarna vanzelf in orde.

Ik had dit gisteren en deze morgend ook maar nu werkt hier plots alles weer en kan terug de plus artikelen lezen. Misschien nog even geduld hebben en dan lost dit probleem misschien vanzelf op 😀

Bedankt voor de reacties, inderdaad vanavond werkt alles weer zoals voorheen.

Ik had wat meer geduld moeten hebben.

Vandaag weer geen toegang tot HLNplus. Ik krijg altijd het betaalscherm om te abonneren. Dit gebeurt zeer regelmatig. Zeer frustrerend , en nooit enige reactie van HLN

FYI:

@MarcenMaria Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel.

Ik heb het zelf gevonden. Blijkbaar heb ik 2 profielen bij HLN. Blijkbaar was het overgeschakeld naar het andere profiel waar ik geen toegang heb tot HLN Premium. Bedankt voor je antwoord. 

@MarcenMaria Fijn om te horen dat het opgelost is geraakt.Groetjes,Joel