Skip to main content
Vraag

HLN+ lezen lukt niet meer

  • September 8, 2024
  • 8 reacties
  • 272 Bekeken

Sinds vandaag werkt HLN+ plots niet meer.

Ik heb dit vorig jaar ook gehad en dan is het via dit forum opgelost geraakt. Zelf had ik geen succes na diverse contacten met proximus en HLN, die de fout op elkaar staken.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Apprentice
  • September 8, 2024

Ook hier geen toegang op de HLN+ artikelen sinds deze morgen, eens uit en ingelogd in de HLN-app maar zonder resultaat, zowel op laptop als op de GSM HLN-app.
Wacht wel tot morgen.. misschien komt dit daarna vanzelf in orde.


  • Practitioner
  • September 8, 2024

Ik had dit gisteren en deze morgend ook maar nu werkt hier plots alles weer en kan terug de plus artikelen lezen. Misschien nog even geduld hebben en dan lost dit probleem misschien vanzelf op 😀


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2024

Bedankt voor de reacties, inderdaad vanavond werkt alles weer zoals voorheen.

Ik had wat meer geduld moeten hebben.


  • Apprentice
  • November 8, 2024

Vandaag weer geen toegang tot HLNplus. Ik krijg altijd het betaalscherm om te abonneren. Dit gebeurt zeer regelmatig. Zeer frustrerend , en nooit enige reactie van HLN


Martin
  • November 8, 2024

FYI:

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 8, 2024

@MarcenMaria Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • November 9, 2024

Ik heb het zelf gevonden. Blijkbaar heb ik 2 profielen bij HLN. Blijkbaar was het overgeschakeld naar het andere profiel waar ik geen toegang heb tot HLN Premium. Bedankt voor je antwoord. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 14, 2024

@MarcenMaria Fijn om te horen dat het opgelost is geraakt.Groetjes,Joel