Onze maandelijkse factuur wordt altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Echter duurt het, zoals deze maand, lang voordat ze zichtbaar wordt in MyProximus. Is dit een gekend probleem?
is er meer info over het bovenstaande?
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus. Zijn er klanten die iets dergelijks ook voorhebben?
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
Dit is inderdaad wel laat. Ik voeg even de melding erbij van de afgelopen maanden wanneer ik ze hier kreeg. Deze zou je toch ook al moeten ontvangen hebben. Ik neem aan dat dit synchroon loopt voor alle klanten? Of zijn er verschillende facturatie momenten?
Beste,
dit is nagekeken en ze zal morgen zichtbaar zijn in je MyProximus.
Met excuses voor de vertraging.
mvg,
Tina
TBI:
Onze maandelijkse factuur wordt doorgaans altijd op de 8ste van iedere maand aangemaakt. Voor deze maand is ze op dit moment nog niet zichtbaar in MyProximus terwijl het al de 11ste is. Kan dit nagekeken worden?
ik ontvang ze ook in de eerste week van de maand. (maar niet iedereen)De PX-Moderatoren kunnen dit voor u natrekken
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu trouwens ook meldingen actief gezet in MyProximus voor de facturen.
er zijn verschillende facturatiemomenten.
per klant is er wel een vast stramien.
mvg
Tina
Factuur is inmiddels beschikbaar!
Opnieuw duurt het langer dan voorzien vooraleer de factuur van in dit geval deze maand beschikbaar is. Deze wordt doorgaans op de 8ste van iedere maand opgemaakt, het is nu reeds de 12de. Zou dit nagekeken kunnen worden?
Dag
Dag
De factuur is zichtbaar. Echter lijkt ze niet juist te zijn. De (enige) TV Box wordt apart aan 11 euro aangerekend terwijl die normaal gezien toch inbegrepen moet zijn in het Flex S pack (TV, internet, twee mobiele abonnementen). Kan je dit even nakijken?
Dag
De factuur is zichtbaar. Echter lijkt ze niet juist te zijn. De (enige) TV Box wordt apart aan 11 euro aangerekend terwijl die normaal gezien toch inbegrepen moet zijn in het Flex S pack (TV, internet, twee mobiele abonnementen). Kan je dit even nakijken?
Aanvullend en in afwachting van reactie is de (enige) TV Box niet alleen voor heel augustus aangerekend (11 euro) maar ook voor de periode tussen 17 en 31 juli tbv 5,32 euro. Dus als ik me niet vergis zou er op deze laatste factuur 16,32 euro teveel zijn aangerekend, want de TV Box is in het pack Flex S inbegrepen. Kan je dat even bekijken?
klopt, decoder staat niet correct geassocieerd in het pack.
Het teveel aangerekende bedrag is al in mindering gebracht.
we doen het nodige om de associatie in orde te brengen.
Groeten
Tina
Bedankt
opgelost: decoder is gelinkt aan het pack en testfact september is ok
mvg,
Tina
Opnieuw bedankt voor het snel in orde laten brengen. Topservice!
De factuur van november is nog niet beschikbaar in MyProximus, ondanks dat deze doorgaans de 8ste van iedere maand wordt opgemaakt. Kan je dat even nakijken?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.