Dus je hebt al een mail van Bpost ontvangen met track en trace als ik het goed begrijp.
- Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum.
- bellen naar de helpdesk 080022800 kan wel tijdens het weekend.
Wat bijkomende info:
Bij levering door Bpost aan huis ontvangt u ten laatste de dag voor levering een e-mail met track&trace code **
Indien u nooit een dergelijk bericht gekregen hebt is er vermoedelijk dan ook één en ander fout gelopen.
** indien u van Bpost wel een e-mail met track&trace code zou gehad hebben maar geen levering dient Proximus u een document “niet ontvangen levering, verklaring op eer” te bezorgen voor onderzoek/oplossing.
Dus je hebt al een mail van Bpost ontvangen met track en trace als ik het goed begrijp.
- Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum.
- bellen naar de helpdesk 080022800 kan wel tijdens het weekend.
Ondertussen ook al gebeld naar de proximus klantendienst en daar zouden ze een melding in het systeem gedaan hebben. Ik zou vanaf dinsdag antwoord moeten ontvangen.. wat een onaangename ervaring zeg, welkom bij proximus waarschijnlijk goed begin, dat belooft voor de toekomst.