Skip to main content

Ik heb met mijn abonnement een playstation 5 besteld. Als leveringsdatum heb ik woensdag 13 november gekozen maar volgens de app van bpost is het pakket al 3 dagen “wachtend op bevestiging van levering in het afhaalpunt”. Als afhaalpunt heb ik het postkantoor zelf gekozen omdat me dat het veiligste leek maar ik ben nu al 3 dagen na mekaar naar het postkantoor gegaan en krijg daar telkens te horen dat ze het zelf ook niet weten en dat ik moet klacht neerleggen..

Kan iemand mij helpen wat de te volgen stappen zijn aub?

Dus je hebt al een mail van Bpost ontvangen met track en trace als ik het goed begrijp.

• Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum.
  • bellen naar de helpdesk 080022800 kan wel tijdens het weekend.

Wat bijkomende info:
Bij levering door Bpost aan huis ontvangt u ten laatste de dag voor levering een e-mail met track&trace code **
Indien u nooit een dergelijk bericht gekregen hebt is er vermoedelijk dan ook één en ander fout gelopen.
** indien u van Bpost wel een e-mail met track&trace code zou gehad hebben maar geen levering dient Proximus u een document “niet ontvangen levering, verklaring op eer” te  bezorgen voor onderzoek/oplossing.

Dus je hebt al een mail van Bpost ontvangen met track en trace als ik het goed begrijp.

• Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum.
  • bellen naar de helpdesk 080022800 kan wel tijdens het weekend.

Ondertussen ook al gebeld naar de proximus klantendienst en daar zouden ze een melding in het systeem gedaan hebben. Ik zou vanaf dinsdag antwoord moeten ontvangen.. wat een onaangename ervaring zeg, welkom bij proximus waarschijnlijk goed begin, dat belooft voor de toekomst.

Reageer