Rn daar gaan we weer net als vorige keer kan ik plots weer niet meer in my proximus. Weer die vraag om het paswoord te resetten. Doe ik niet , vorige keer na een aantal weken ging het plots terug met mijn wachtwoord. Er klopt dus wel degelijk iets niet bij proximus zelf
Lukt het wel wanneer je de cookies verwijderd?
Geert
Heb hetzelfde voorgehad een paar maanden geleden . Resetten lukte niet men stuurde een mail volgens de uitleg maar er kwam nooit een mail om dat te doen, berichten van het forum kwamen dagen later aan. Besloot toen maar om het zo te laten . Na een paar weken probeerde ik opnieuw met mijn wachtwoord en het ging gewoon terug. Dus de fout zit ergens bij proximus zelf
Gebruik geen app , ben geen fan van al die dingen en dus als het anders kan zonder.. Dus altijd via de website. En dat heeft altijd goed gewerkt tot op een gegeven ogenblik zoals ik al beschreef. Heb toen getracht te resetten maar dat lukte niet want de mail die proximus zou sturen kwam nooit. Het zit hem ook niet in de mail want die ontvang ik geheel normaal al kwamen die van proximus forum toen telkens dagen later. Heb toen alles maar gelaten zoals het was en probeerde af en toe nog eens om in my proximus binnen te geraken en plots lukt dat dan weer. Dat is nu een tijd geleden en alles ging goed en nu van gisteren weer hetzelfde kan niet in my proximus. Dus wacht ik af. Aangezien windows pas een nieuwe update uitrolde die blijkbaar wel wat problemen geeft 23h en 24h ( ze staan er bij mij wel op) ga ik het even aanzien. Al denk ik wel dat het ergens bij proximus zit. Bedankt voor je antw.
heb je al een geprobeerd door een incognito venster te openen in je browser via toetscombinaties
CTRL SHIFT N
of het dan zo lukt om in http://myproximus.be te geraken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.