Probleem met server, programma’s herstarten, uitgesteld kijken, beeldkwaliteit? Niets lukt al twee weken niet meer? Hopelijk kan Proximus dit oplossen.
Probleem met server, programma’s herstarten, uitgesteld kijken, beeldkwaliteit? Niets lukt al twee weken niet meer? Hopelijk kan Proximus dit oplossen.
Proximus moderatoren komen maar pas dinsdag hier terug langs.
Het is ook niet helemaal duidelijk uit je uitleg of je Proximus reeds op de hoogte gebracht hebt van dit probleem en of ze al één of ander oplossing voorgesteld hebben of je gemeld hebben waar het probleem zit enz....
Ook is het niet duidelijk of je decoder rechtstreeks verbonden is met de Bbox/internetbox via een Utp kabel of dat er nog andere draadloze oplossing tussen staan.
Heb je ook een aanpassing laten doen in je abonnement ? Heb je iets zelf aangepast ?
Je titel Fiber ..? heb je dit onlangs gekregen ?
Meer info is wenselijk zoals hier boven ook al vermeld.
Wacht nog steeds op de reactie van een medewerker.
Ik heb de zelfde probleem aan de hand gehad met de tv box 7c ,deze was verbonden via wifi en heb ze gewoon via utp aangesloten en het probleem was meteen opgelost
Speciaal enkel op een medewerker ?
Weet dat er hier moderatoren zijn en die reageren niet elke dag. En wij proberen je ook enkel maar te helpen dus vandaar ook de vragen die gesteld zijn om je verder te helpen. Maar goed blijkbaar wil je enkel met een medewerker spreken dan kan je net zo goed de klantendienst bellen en daar een woordje uitleg vragen. Dan heb je daadwerkelijk een medewerker die je spreekt;
Heb je zowel de modem, booster als de decoder eens herstart.
Het signaal komt in ieder geval goed toe tot op de modem.
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.