Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Goedendag ,Ik ben een prive persoon met internet aansluiting van U en gebruik daardoor als uitgaande e'mail server ( SMTP ) deze van u : namelijk relay.skynet .be Ik stel echter vast dat de laatste tijd meer en meer van mijn mails die ik verstuurt naar verschillende mail adressen aankomt als SPAM bij de ontvanger .Dit was voorheen nooit het geval ..Als ik via een mail tester een test mail verstuurt bekom ik hetvolgende :v=spf1" "a" "mx" "ip4:185.182.59.29" "a:spf.spamexperts.axc.nl" "a:mailrelay105.isp.belgacom.be" "a:mailrelay102.isp.belgacom.be" "-allWe hebben een SPF record op je server gevonden, maar het is nog altijd niet gepropageerd.on7yk.eu: No applicable sender policy availableBlijkbaar mankeert er toch iets in mijn SPF record of is er wat foutief ingesteld . Graag uw antwoord .
We hebben vernomen dat vanaf 1 juni onze one-drive business niet meer in ons pack zal zitten,als we willen verder gaan met one-drive dienen we hiervoor een apart abonnement met microsoft te nemen. dus eigen wordt ons Pack met zo’n 6 euro duurder per maand, gezien er minder wordt aangeboden in het zelfde pack zou ik toch enig sinds een compensatie van het tarief verwachten. Niet?
Al jaren neem ik mijn proximus tv opnames op met een panasonic DMR-BCT76 recorder op DVD. Sinds ongeveer een week lukt dit niet meer en krijg ik de melding: “Kan niet opnemen. Er is een kopiebeveiligd signaal gevonden.” Ik kan nog wel gewoon opnames maken en bekijken via de proximus decoder.Is er onlangs iets veranderd in de beveiliging van de tv-uitzendingen via proximus?Rosie
beste,mijn afstandsbediening V5 werkt niet meer. is het mogelijk een nieuwe op te sturen.mijn klantnummer is 164947 .
Mijn moeder heeft een gsm met Proximus Pay & Go kaart, en dat rinkelt veel te kort voor haar, ze kan zo snel niet opnemen. Ik lees dat de telefoon iets langer belt indien de voicemail uitgeschakeld wordt.Is dit zo ? Zo ja, kan een Proximus medewerker de voicemail van haar kaart uitschakelen ? Ik ben al langs geweest in de Proximus shop hier, maar daar konden ze mij niet helpen. Ze verwezen me door om het nummer 6000 te bellen om dit te doen, maar daar word je naar de website gerefereerd. Op My Proximus kan ik op haar bestaande logon het P&G nummer niet zien, ik zou een nieuw MyProximus account moeten aanmaken hiervoor, maar dan zouden we dan weer een extra email-adres voor nodig hebben wat we niet hebben.Kan a.u.b. een Proximus medewerker de voice mail afzetten ? Ik zet haar telefoonnr in mijn Proximus forum profiel in het veld ‘Ticket’ groeten,els
Ik ben afgelopen zaterdag in een essec verkooppunt geweest om de gsm nummer van mijn zoon over te zetten van telenet naar proximus en toe te voegen aan mijn bestaand abonnement. daar beloofde men ons dat dit ten laatste afgelopen maandag in orde zou zijn, maar dat was dus niet het geval. maandagavond heb ik dan contact opgenomen met jullie helpdesk waaar men me beloofde om dinsdagmiddag terug te bellen. na dat gesprek kreeg ik opnieuw de beloffte dat hmet dezeflde dag nog in orde zou zijn. Dinsdagavond werd ik dan gebeld met de vraag of het in orde was en toen ik zei dat dit niet het geval was en ermee dreigde om dan maar een andere provider te zoeken vertelde men me doodleuk dat ik dit ‘aar moest doen?,, Is dit de klantenservice van Proximus?, Graag dringend een oplossing of. ontactname hieromtrent
Ik zie dat er een nieuwe Flex is met enkel internet en mobile. Ik heb wel interesse in dit abonnement met onbeperkt mobile internet. Ik zie dat er ook toegang tot het “Laatste nieuws” is inbegrepen. De prijs bedraagd 71,99 € per maand. Als ik moest overschakelen gaat mijn huidige korting , die nog een paar maand loopt ,dan ook nog gegeven worden bij dit Flex abonnement. Ik heb ook al gezien dat ik dit niet online kan regelen.
Hallo... best.. ik heb problem Met me gsm 3 dagen was me gsm weg ... naar 3 dag heb ik me gsm gevonden, ik heb open gedan maar was niet goed batary problem plus musik lustaren was niet goed een praten me anderen parson moelijk om te begrijpen dus de gsm heb problem.... aub ik wiel graag klchtan indenen, da me gsm niet corekt werken doen ... een de post man heb me gsm niet naar me address gebracht , me gsm was 3 tagen weg...ik was bos ik dacht daat me gsm weg was ..ik heb me gsm naar proximus gebracht een ik moed 3 weken warten op me gsm . Maar ik heb geen andere gsm gekrigen ,en de persoon de daar was am werken was niet lief.. ik heb nu geen gsm een moed doch noch petalen... aub help graag klachten indienen dank u .. graag Info ... ajdin bobi
ik wil graag mijn skynet agenda synchroniseren op mijn Iphone. dit lijkt niet te lukken, want zie enkel mail. hoe voeg ik agenda toe?
Ik ben van werk veranderd en zou mijn prepaid kaart moeten identificeren.Ondanks dat ik juiste gegevens invul krijg ik de melding dat mijn gsm/nr niet gevalideerd kan worden en dat ik met support contact moet nemen want 1000 keer opnieuw proberen haalt niks uit.Op eender welke manier ik probeer contact te nemen, telkens krijg ik de boodschap dat ik mij moet identificeren eerst, wat dus onmogelijk is.Aub help mij!!! Bel of mail mij, of los het gewoon op. Ik zit volledig geblokkeerd.Het is compleet absurd dat jullie geen optie bieden voor hulp wanneer identificeren niet lukt.Ondertussen zit ik dik in de sh*t. Dank alvast voor een spoedige oplossing.
Sinds jaar en dag heb ik diverse regels gedefiniëerd om inkomende spammail of te blokkeren of in geval van mogelijke twijfel in de spamfolder te zettenIk vraag me af of de nieuwe webmail nog correct werkt en rekening houdt met deze regelsConcreet bv.zou inkomende mail op basis van “contains from .ch” naar de spamfolder gestuurd moeten wordenen recent zou inkomende mail op basis van “contains info@quizfeest.com “ (of @quizfeest.com) moeten geblokkeerd worden Van deze laatste origine komen er evenwel dagelijks evenwel nog 1 of 2 mails in mijn inbox terecht (en meestal dan nog op op een alias die niet gebruikt werd tenzij voor een oud MyProximus mobile account)From: "Elke Raes voor ES" <info@quizfeest.com> From: "Natasja Vermeulen ism ES" <info@quizfeest.com>From: "Steffie Maertens ism ES" <info@quizfeest.com>From: "Catherine Baert voor ES" <info@quizfeest.com>From: "Tatjana Nys met ES" <info@quizfeest.com>Ik zal ondertussen voorlopig nog een webmail regel to
Goede morgen,De TV knop van mijn afstandsbediening van de V5 decoder werkt niet meer.Een reset heeft geen oplossing gebracht.Kunnen jullie mij een nieuwe bezorgen?Dank bij voorbaat.Pierre.
Ook proberen weg te nemen via myproximus en tv shop,werkt ook niet
BesteOnze afstandsbediening is versleten, oa de “ok” knop doet het (bijna) niet meer.Waar/hoe kan ik een andere afstandsbediening krijgen/kopen? vriendelijke groeten
Bij het gebruik van Webmail krijg ik constant problemen.Niet bereikbaar, niet verzonden kan de mail niet vinden.Graag nieuwe applicaties testen voor het lanceren aub.Dit is totaal onbetrouwbaar !
Hallo,Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB. Er stond toen duidelijk bij; op voorraad. Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden. Bestelnummer:R4WEBSHOP013373734Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds. En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg? Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit
Momenteel kan ik niet telefoneren; krijg steeds de volgende mededeling: “niet aangemeld bij netwerk” OK.Kan dit zo vlug mogelijk verholpen worden ? met dank en vriendelijke groet Robert Van Heckerobert.vanhecke@skynet.be
Beste, Ondertussen heb ik toch al een jaar het probleem dat mijn decoder ‘s nachts of ‘s ochtends plots geluid begint te spelen door mijn SONOS Playbar via optische kabel. Wanneer er bv. het nieuws klinkt door mijn SONOS, staat de decoder uit (rode lampjes). Wanneer ik de tv en decoder dan aan zet, is er nergens een nieuwsuitzending te bespeuren.Het Geluid komt duidelijk van de optische kabel, want het signaal verdwijnt als de optische uitgetrokken wordt. Op de decoder staat CEC al uitgeschakeld (wat de eerste troubleshoot die ik er over kon vinden). Er is al een eens een technieker langs geweest, en die heeft de decoder gewoon gewisseld. Dit heeft het probleem niet verholpen.
V4 afstandsbediening werkt niet goed meer,sommige toetsen reageren niet.Zou ik een andere kunnen ontvangen?
Enkele toetsen van mijn afstandsbediening v7 voor de android tv decoder werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?
Ik krijg steeds deze meldingEr is een fout opgetreden. (Foutmelding: 2055) op verschillende toestellen geprobeerd. Ik heb al contact gehad via chat maar deze medewerker melde me dan dat ze voor cloud oplossingen niet via die weg werken. Ik zou dit via mail moeten doen. Maar als je ergens een mailadres kan vinden voor dit dan ben je goed bezig. Ik vind ze in ieder geval niet. Daarom via deze weg. Ik zou per slot van rekening toch graag de cloud oplossing gebruiken die in mijn abonnement zit.Met vriendelijke groeten
Na een recent bezoek van een vertegenwoordiger van Proximus hebben we besloten om Pickx All Star te nemen in ons business abonnement.Zij raadde ons aan om van zodra Pickx geactiveerd is, het sepa-mandaat voor Netflix stop te zetten (om onze individuele aansluiting te stoppen gezien dit nu gefactureerd wordt via Proximus).Echter, Netflix staat niet als domiciliëring bij onze bank.Als ik inlog in mijn account van Netflix kan ik de betalingsmethode enkel wijzigen naar Visa of American Express.Je kan de huidige betalingsmethode enkel wijzigen indien je een andere ingeeft. Uiteraard staat hier via factuur Procimus niet bij.Hoe los ik dit op aub? Dank voor de reactie! Céline
Beste, kunnen de 3 overige poorten op de fiber modem geactiveerd worden? Of zitten die daar maar wat te zitten?Nu krijg ik enkel reactie op poort GE1. Overige poorten geven geen kik. Bedankt!
Kafka ten top: ondertussen 4 de maand dat ik probeer om iets ongedaan te laten maken, vroeger kreeg ik mijn factuur tussen de 7 de en de 10de van de maand, te betalen ergens rond de 25 ste. Dit werkt perfect al meer dan 15 jaar en Proximus heeft nog nooit een rappel of wat dan ook moeten sturen, een trouwe en makkelijke klant die correct betaald, wat wil je nog meer?Sinds november is dit veranderd, zonder dat dit ooit gevraagd is is de facturatie nu rond de 22ste (ik moet mijn onkosten indien voor de 15 de van de maand). Call center elke maand opnieuw gebeld, vriendelijk en beleefd gebleven en telkens de belofte : “alles staat terug zoals vroeger uw factuur valt volgende maand terug rond de 7 ste in de bus” (keep dreaming) al 4 keer de volgende maand gehad, vorige maand was het pas de 25 ste( ze doen er nog een schepje bij), Dit is een bodemloze put en klagen of zelfs de telecom ombudsman inschakelen , boter aan de galg, het helpt niet, vorige maand met hulp van de ombudsdienst zwart