Onlangs heb ik mijn pack gewijzigd en heb ik de vaste lijn opgezegd.
Nu krijg ik voor het mijn factuur en daar staat 0.97 cent verbruik aangerekend voor een oproep naar nr 1970 en dit via de vaste lijn die we niet hebben….
Weet iemand wat dit is?
Onlangs heb ik mijn pack gewijzigd en heb ik de vaste lijn opgezegd.
Nu krijg ik voor het mijn factuur en daar staat 0.97 cent verbruik aangerekend voor een oproep naar nr 1970 en dit via de vaste lijn die we niet hebben….
Weet iemand wat dit is?
Ik zie nu wel dat ik pas mijn pack op 14 01 heb gewijzigd. En de oproep die is aangerekend dateert van 6 01. Ik had wel kort ervoor mijn vast telefoontoestel afgekoppeld.
FYI: dit lijken inkomende oproepen op uw vaste lijn die doorgeschakeld werden te zijn.
Het nummer 1970 wordt gebruikt om een doorschakeling te activeren
zie bvb pagina 4 = call-connect-yealink-t19p~2016-12-22-11-54-12~cache.pdf (proximus.be)
bedankt, Martin. En kan ik dat ergens deactiveren? Zou niet graag maandelijks een paar van die 97 cten gefactureerd zien.
Om de doorschakeling te deactiveren, gebruik de code #21#
Bedankt, zal moeten wachten op iemand van Proximus want ik heb geen vast toestel meer.
FYI in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)
telefoonnummer 1970 | Proximus Forum
&
Indien uw vaste lijn geschrapt werd op datum van 14/01/22 is er uiteraard ook geen “call forward” meer actief op het betrokken vaste nummer (enkel tenzij anders gevraagd komt er een standaard gesproken bericht “dit nummer is niet in gebruik”)
Bedankt, zal moeten wachten op iemand van Proximus want ik heb geen vast toestel meer.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten (zoals het telefoonnummer waarover je onderwerp ging….).
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
De aangerekende 0,97 cent heeft te maken met een eenmalige rechtzetting
je had promo op een tv bundel. Die bundel is ondertussen opgezegd, dus is de promo voor die periode ook herberekend en rechtgezet.
ik zie geen verwijzing naar een ander telefoonnr? oproep?
groeten
Tina
Dag tina.b
Dit komt niet van mijn factuur .
Op mijn factuur staat een oproep van 16 sec op 06 01 naar nr 1970.
Ik heb trouwens geen tv bundel opgezegd.
dit bedragje staat ook op je fact onder verbruik
Ik vermoed dat je in je vorige pack een zekere korting/voordeel… op een tv bundel had en die is er niet in het Flex S pack...
ik vind nergens anders een teken dat dit een maandelijkse aanrekening zou zijn, deze 0,97 is eenmalig, maar de details die jij ziet kan ik nergens terugvinden..; vreemd.
indien er volgende maand nog onduidelijkheden zijn, mag je ons steeds contacteren.
Dit is mijn factuur
Ik weet niet van waar uw afbeelding komt maar in ieder geval niet van mijn factuur/ profiel...
En in My Proximus staat een oproep naar 1970. Raar, maar opgelost.
Groeten
Nathalie
ok, opgelost…
bedankt voor feedback.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.