Op 04/01/2022 heb ik via de chat-module een aanvraag gedaan voor overdracht naar een Flex-abonnement. Dit zou onmiddellijk gebeuren. De dag nadien constateer ik dat dit nog steeds niet gebeurd is. Eerst zegt men dat de het op de app een tijdje kan duren voordat het zichtbaar wordt, maar een nieuwe chat leert me dat dit zou komen omdat er in mijn abonnement tussenkomst is van de werkgever. Het zal binnen de 5 dagen opgelost zijn.
Na een volle week merk ik gemerkt dat er nog niets gewijzigd is. Om een lang verhaal kort te maken, na nog een chatsessie en twee bezoeken aan een proximuspunt (waar men eigenlijk mijn vraag weglacht) is er nog steeds niets gewijzigd.
Ik kan toch niet de enige werknemer zijn die destijds een Tuttimusabonnement had met tussenkomst van de werkgever die wil overschakelen naar een Flexabonnement? Of is dit omdat een Flexabonnement goedkoper is en dus minder opbrengt dat Proximus de overschakeling niet wil uitvoeren?