We hebben nog steeds de decoder v4 in gebruik. De laatste weken hebben we vaak problemen bij het kijken van netflix. Ofwel loopt netflix vast bij het laden van de serie of film. Ofwel is er geen ondertiteling. Wanneer we de decoder resetten werkt deze wel voor een dag of twee. Zou de decoder hier de oorzaak van zijn of eerder een probleem met onze b-box.
ter info: oude gehuurde v4 decoders kunnen sowieso omgeruild worden (Demeesten zijn reeds omgeruild) voor een V5C decoder, de proximus forummedewerkers kunnen je hierbij morgen verder helpen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
PS; bij omruiling naar V5C moet de oude V4 decoder zelfs niet meer teruggestuurd worden en mag naar het recyclage park gebracht worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.