Skip to main content

Mijn GSM nr is verdwenen uit mijn MyProximus account en ik kan het er niet meer aan linken

ook met de app kan ik dus niets beheren

en niet herladen

 

graag een snelle oplossing

bedankt

@Bashir 

Beste,

heb je iets laten aanpassen?

Kan je in je forumprofiel al je klantgegevens en het betrokken gsm nummer invullen aub?

Dan kunnen we laten nakijken

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Groetjes,

Tina


Oke, Kijk nu eens. 


Dag @Bashir we hebben intussen dossier 50213143 aangemaakt, de dienst MyProximus kijkt het verder na en zal je informeren. Groetjes, Heidi


Reageer